خشم معارضان سوری از عملیات ارتش سوریه در «ادلب»-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

خشم معارضان سوری از عملیات ارتش سوریه در «ادلب»

رئیس هیأت مذاکره کننده معارضان سوری در سخنانی که حاکی از خشم معارضان از عملیات آزادسازی «ادلب» است، خواستار توقف این عملیات شد!
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 18
کد خبر: ۱۱۴۹۲
به گزارش راهبرد معاصر به نقل از النشره، به نظر می‌رسد که عملیات آزادسازی «ادلب» سوریه خشم معارضان سوری را بر انگیخته است.

بر اساس این گزارش، در همین ارتباط «نصر الحریری» رئیس هیأت مذاکره کننده معارضان سوری در سخنانی مدعی شد که غیرنظامیان در عملیات ادلب هدف قرار می‌گیرند! این ادعا درحالی است که در جریان این عملیات، تاکنون تعداد زیادی از مناطق ادلب از لوث تکفیریها پاکسازی شده‌اند.

وی همچنین گفت: تماس‌هایی با طرف‌های بین المللی به منظور تلاش برای توقف عملیات ادلب در جریان است و امیدواریم که سازمان ملل تحت تأثیر وتوی روسیه درخصوص عملیات ادلب قرار نگیرد.

این عضو ارشد معارضان سوری که به شدت از عملیات ادلب خشمگین است، همچنین گفت: سازمان ملل و شورای امنیت باید قطعنامه‌هایی را به منظور توقف عملیات ادلب به تصویب برسانند!

گفتنی است، در جریان عملیات آزادسازی ادلب که چندی پیش آغاز شد، نیروهای مقاومت سوری پیشروی‌های زیادی را محقق ساخته‌اند.

منبع : مهر
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده