فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا:ایران می‌تواند حملاتشان را با دقت و در حجم بالا انجام دهد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا:ایران می‌تواند حملاتشان را با دقت و در حجم بالا انجام دهد

مک‌کنزی گفت: «در حمله عین‌الاسد ایران تا حد زیادی هر جایی را خواست مورد هدف قرار داد. حالا االان می‌توانند به سراسر خاورمیانه حمله کنند. آنها می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم بالا انجام دهند.»
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۶ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 27
کد خبر: ۱۱۵۴۷۴

به گزارش راهبرد معاصر ژنرال «کنث مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا بار دیگر درباره دقت موشک‌های ایران اظهارنظر کرده است.

مک‌کنزی در مصاحبه با پایگاه خبری نیویورکر گفته درس حمله موشکی ایران به عین‌الاسد این بود که برنامه موشکی ایران به تهدیدی فوری‌تر از برنامه موشکی این کشور تبدیل شده است.

مک‌کنزی در ادامه گفت: «[در حمله عین‌الاسد] آنها تا حد زیادی هر جایی را خواستند مورد هدف قرار دارند. حالا االان می‌توانند به سراسر خاورمیانه حمله کنند. آنها می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم [بالا] انجام دهند.»

نیویورکر نوشته پیشرفت‌های ایران هم متحدان و هم دشمنانش را شگفت‌زده کرده است. این رسانه نوشته ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمرکزش را بر توسعه موشک‌هایی با برد طولانی‌تر، دقت بیشتر و قدرت تخریبی عظیم‌تر قرار داده است. به نوشته این رسانه «ایران در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موشک در دنیا است.»

رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه با نیویورکر گفت: «ایران ثابت کره از برنامه موشک‌های بالیستیک خود برای ارعاب همسایگان یا زورگویی به آنها استفاده می‌کند.»/فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار