جزییات دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با ولیعهد ابوظبی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

جزییات دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با ولیعهد ابوظبی

رئیس رژیم صهیونیستی با محمد بن زاید دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 30
کد خبر: ۱۲۰۰۲۶

به گزارش راهبرد معاصر اسحاق هرتزوگ در جریان سفر به امارات با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

هرتزوگ ساعاتی پیش وارد فرودگاه ابوظبی شد و از سوی عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات مورد استقبال قرار گرفت.

گفته می‌شود که قرار است هرتزوگ فردا در «جشن روز اسرائیل» که در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، شرکت کند.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که در پی تهدید «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن به هدف قرار دادن کشورهای متجاوز و نمایشگاه اکسپو، رسانه‌های عبری از سفر رئیس رژیم صهیونیستی به دبی ابراز نگرانی کرده اند.

در پی ورود رئیس رژیم صهیونیستی به امارات، کاربران عرب توئیتر هشتگ #التطبیع_خیانة [عادی سازی روابط خیانت است] را ایجاد و همرسانی کردند و اعتراض خود را به این سفر نشان دادند.

کاربری فلسطینی نوشت: اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم اشغالگر وارد امارات شد. رژیمش فرزندان ما را می‌کشد و دولت‌های ما از او استقبال می‌کنند!

عبدالله الطویل، فعال حقوق بشری اماراتی نیز نوشت: نظام حاکم بر امارات هر کاری انجام می‌دهد تا صهیونیست‌ها آن را به عمق جهان عرب وارد کنند. این، عادی سازی روابط نیست. این سقوط آزاد در دره است.

جابر الحرمی، فعال رسانه‌ای قطری نیز در توئیتی نوشت: در زمانی که حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین، کشتن، آواره کردن، محاصره و یهودی سازی مکان‌های مقدس افزایش یافته است، از هرتزوگ رئیس رژیم اسرائیل و همسرش در ابوظبی استقبال گرم می‌شود. هرتزوگ به دعوت محمد بن زاید برای سفری دو روزه عازم امارات شده است.

بیش از یک سال پیش، امارات توافقنامه عادی سازی با رژیم صهیونیستی موسوم به توافقنامه آبراهام با میانجی‌گری آمریکا در واشنگتن را امضا کرد. پس از امارات سه کشور بحرین، سودان و مراکش نیز این توافقنامه را به دلیل وعده‌های آمریکا امضا کردند./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار