من پرسپولیسی هستم-راهبرد معاصر

من پرسپولیسی هستم

تنیسور کشورمان گفت: من فوتبال را دنبال می‌کنم و طرفدار پرسپولیس هستم.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 05
کد خبر: ۱۲۰۷۱۷

به گزارش راهبرد معاصر, مشکات الزهرا صفی تنیسور ۱۷ ساله کشورمان مدتی پیش در مسابقات تنیس اوپن استرالیا در رده جوانان توانست برابر آنجا نایار تنیسور استرالیایی در ۲ ست پیاپی به پیروزی دست یابد و به مرحله بعدی راه یابد. همچنین نماینده کشورمان پس از کسب نتایج درخشان در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال موفق شد، برای نخستین بار نام خود را در بین صد تنیسور برتر دنیا مطرح کند و با اعلام فدراسیون جهانی در جایگاه هشتاد و هفتم دنیا قرار گیرد.


مشکات الزهرا صفی تنیسور کشورمان که چند روز گذشته در مسابقات گرند اسلم استرالیا حضور داشت، درباره علاقه خود به سایر ورزش‌ها گفت: من به جزو تنیس به همه ورزش‌ها علاقه دارم و ورزش فوتبال را هم دنبال می‌کنم و پرسپولیسی هستم.


به صورت اتفاقی با نادال ملاقات کردم


من بعد از مصاحبه‌ای که در مسابقات گرند اسلم استرالیا انجام دادم از من پرسیدند که الگوی شما در تنیس چه کسی است و جواب من نادال بود. از من پرسیدند که آیا او را ملاقات کرده اید؟ من هم گفتم نه، اما من رافائل نادال الگوی خود در رشته تنیس را به صورت اتفاقی ملاقات کردم و با آن حرف زدم و عکس گرفتم. نادال هم آن عکس را در صفحه آکادمی خود منتشر و در مورد من یک مصاحبه خوبی انجام داد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده