بیت کوین پرواز کرد-راهبرد معاصر

بیت کوین پرواز کرد

بازار رمزارز که در روز‌های گذشته نوسانات نزولی را تجربه کرده است، امروز سبزپوش شد و قیمت رهبر بازار نیز از ۴۰ هزار دلار گذر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 01
کد خبر: ۱۲۴۳۹۸

به گزارش راهبردمعاصر، بازار رمزارز از ابتدای روز تاکنون روند مثبتی را در پیش گرفته است؛ بیت کوین از ابتدای امروز تاکنون رشد ۱۶.۷ درصدی را رقم زده است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۴۴ هزار و ۵۶۷ دلار قیمت خورده است و اتریوم نیز با رشد ۱۳.۰۴ درصدی به قیمت ۲ هزار و ۹۶۸ دلار رسیده است.

در میان سایر رمزارز‌های پرتراکنش بازار ارز دیجیتال سولانا از ابتدای روز با رشد ۹.۹ درصدی به قیمت ۹۸ دلار و ۸۵ سنت رسیده است و کاردانو نیز در این مدت ۹.۴۳ درصد گران شده است و ۰.۹۶ دلار قیمت خورده است.

رمزارز ترا که در یک هفته جهش قیمت ۵۹ درصدی را تجربه کرده بود امروز در بین پرتراکنش‌های بازار در رتبه اول ایستاد و پس از آن و تاکنون XRP پرتراکنش‌ترین رمزارز بازار بوده است و در جایگاه سوم پرتراکنش‌ترین رمزارز‌های بازار نیز سولانا قرار دارد.


برندگان اصلی

از ابتدای روز، اما قیمت رمزارز UMA Protocol رشد ۱۵۹.۹۷ درصدی داشته است و معامله گران این رمزارز بیشترین سود را در این مدت به جیب زدند و پس از آن رمزارز Waves با رشد قیمت ۵۱.۰۶ درصدی از ابتدای روز تاکنون در رتبه دوم این فهرست ایستاده است و در جایگاه سوم نیز رمزارز Lisk قرار دارد که از ابتدای روز تاکنون ۳۳.۳۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است./خبرآنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار