اخبار رتبه بندی معلمان/ آغاز آئین نامه نویسی طرح رتبه بندی معلمان+ فیلم-راهبرد معاصر

اخبار رتبه بندی معلمان/ آغاز آئین نامه نویسی طرح رتبه بندی معلمان+ فیلم

با دستور اکید وزیر آموزش و پرورش، کار آئین نامه نویسی طرح رتبه بندی معلمان آغاز شده و با تلاش فراوان در حال انجام است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 04
کد خبر: ۱۲۴۶۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان در آزادشهر با اشاره به آغاز آئین نامه نویسی طرح رتبه بندی معلمان گفت: با دستور اکید وزیر آموزش و پرورش کار آئین نامه نویسی آغاز شده و با تلاش فراوان در حال انجام است.

قاسم احمدی لاشکی افزود: پس از نهایی شدن آئین نامه تدوین شده، سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی و دو نفر از نمایندگان مجلس باید آن را تائید کنند.

او ادامه داد: در صورتی که شورای نگهبان مصوبه فعلی را تائید کند طرح رتبه بندی معلمان از ۳۱شهریور امسال اجرایی خواهد شد و تمام معوقات فرهنگیان پس از مشخص شدن احکام، در سال۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

احمدی لاشکی همچنین از استخدام ۲۵هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش در سال آینده خبر داد و گفت: این افراد از طریق آزمون سراسری برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی جذب می‌شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش افزود: کارمندان مازاد ادارات دیگر نیز می‌توانند در صورت تمایل به آموزش و پرورش منتقل شوند.

او همچنین درباره اعاده حق یک سوم از زائرسرای مازندران به آموزش و پرورش گلستان گفت: هفته آینده با حضورمسئولان دو استان مستندات را بررسی می‌کنیم و سپس تعیین تکلیف خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
کسکش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
اگه میخواهید رتبه بندی در امان باشد نظرات این معتاد را در آن دخالت ندهید این کارتون خواب عوضی اضافه کار معلم را نمی‌دهد آمده حرف از رتبه بندی میزنه کارتون خواب عوضی
تحلیل های برگزیده