انتشار فهرست بروز شده اموال مازاد و آماده فروش دولت-راهبرد معاصر

انتشار فهرست بروز شده اموال مازاد و آماده فروش دولت

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت از انتشار فهرست بروز شده ای از املاک دارای مجوز برای فروش دولت، توسط این اداره کل خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 19
کد خبر: ۱۲۶۸۸۳

به گزارش راهبرد معاصر فاطمه دادگر مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت با اشاره به دستور وزیر اقتصاد در جلسه کارگروه تأمین مالی مبنی بر اطلاع رسانی برای فروش اموال مازاد دولت، به شادا گفت: بر اساس دستور وزیر اقتصاد، اداره کل مدیریت اموال و دارایی های دولت فهرست بروز شده‌ای از املاک دارای مجوز فروش تهیه کرده و این فهرست در سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار گرفته است تا از طرق مختلف نظیر رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی اطلاع رسانی برای فروش آن انجام پذیرد.

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت افزود: همچنین فهرست همکارانی که مقرر است به عنوان رابط در استان‌ها نسبت به پاسخگویی در امر فروش همکاری نمایند، نیز به همراه مشخصات آنها تهیه شده و علاقمندان به شرکت در این مزایده‌ها می‌توانند با ارتباط با این افراد اطلاعات بیشتر در این زمینه را دریافت کنند.

دادگر در ادامه گفت: همچنین علاقمندان به شرکت در این مزایده ها برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند به پرتال این اداره کل به نشانی https://amvaledolati.mefa.ir مراجعه کنند. فهرست اموال دارای مجوز فروش دولت نیز به همراه لینک دسترسی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی: ‏ http://eauc.setadiran.ir/eauc/subscriberDispatch.action بارگذاری شده است و علاوه بر آن بر روی پرتال وزارت اقتصاد نیز برای دسترسی مخاطبان قرار گرفته تا چنانچه ملکی مورد نظر می‌باشد و افراد تمایل به خرید آن دارند، از این طریق اقدام نمایند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده