خودکشی عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد صحت دارد؟-راهبرد معاصر
خودکشی داوری

خودکشی عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد صحت دارد؟

برخی رسانه ها صبح امروز از خودکشی عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد پس از افشاگری همسرش خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
کد خبر: ۱۳۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ چندی پیش برخی رسانه ها خبر دادند عبدالرضا داوری قصد طلاق همسرش را دارد. پس از آن شاهد افشاگری همسر عبدالرضا داوری بودیم و او گفت طی ماه های گذشته خانمی که او پرستو نامید (اشاره او به ماجرای میترا استاد و رابطه اش با نجفی و اظهارات بعدی کرباسچی مبنی بر سوء استفاده و باجگیری برخی خانم ها در رابطه با شخصیت های سیاسی بود) وارد رابطه با همسرش شده است. به دنبال آن صبح امروز اخباری مبنی بر خودکشی عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد منتشر شد.

 

خودکشی عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد صحت دارد؟

خودکشی عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد


پس از انتشار خبر خودکشی داوری مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره اخبار منتشر شده در خصوص شایعه خودکشی عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون خبری در این رابطه در یافت نشده است.

 

صبح امروز شایعه‌ای در فضای مجازی درباره جزئیات خودکشی عبدالرضا داوری منتشر شد، شایعه ای مبنی بر اینکه صبح امروز مشاور دولت محمود احمدی‌نژاد بر اثر خودکشی در منزل خود درگذشت . عبدالرضا داوری طی روزهای اخیر تحت افشاگری عجیب و بی‌سابقه رسانه‌ای همسرش قرار داشت.


داوری به علت دیابت به بیمارستان مراجعه کرد
برخی منابع نزدیک به عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد با رد خبر خودکشی داوری، اعلام کردند: داوری به علت بیماری دیابت صبح امروز - شنبه - به بیمارستان مراجعه کرد و در حال حاضر حال عمومی وی مساعد است.

 

خبر خودکشی عبدالرضا داوری رد شد
پس از انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر خودکشی صبح امروز داوری و انتقال وی به بیمارستان، محمد محمدی مدیر هماهنگی وی در گفت و گو با ایرنا ضمن رد این خبر گفت: داوری به دلیل بیماری دیابت (قندخون) بامداد امروز در بیمارستان بستری شد و هم اکنون به خانه منتقل شده است.

 

«بهرام مفاخری» از دوستان نزدیک داوری هم با بیان اینکه این خبر شایعه است، افزود: داوری به دلیل افت قند خون به بیمارستان مراجعه کرد و هم اکنون حال عمومی وی خوب است.


داوری در کدام بیمارستان بستری بود؟
وی از پاسخ به این پرسش که داوری در کدام بیمارستان بستری بود، خودداری کرد.

 

نزدیکان داوری در حالی خبرهای منتشر شده را تکذیب می کنند که مدیر کانالی که این خبر را منتشر کرد، با تایید صحت این خبر گفت: صبح امروز خبر خودکشی داوری را از یکی دوستان وی دریافت کردم و او بود که فرضیه خودکشی را مطرح کرد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
چرا این روزنامه های نامرد چرا از نجفی که وزیر خاتمی و روخانی و از نزدیکان هاشمی بود نامی نمی برند و فقط هرکس که یه زمانی از نزدیک دکتر احمدی نزاد رد شده به ایشان نسبت می دهند شاید با این حربه میخوان قتل خانم نجفی را لاپوشی کنند هر کار هم کنید احمدی نزاد مجبوب ملت است و ملت خصوصا ملت محروم و مظلوم به او افتخار می کنند
ابی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
از کی این آقا شده مشاور احمدینژاد؟
تحلیل های برگزیده