فرهاد مجیدی پدیده استقلال را می‌خواهد-راهبرد معاصر

فرهاد مجیدی پدیده استقلال را می‌خواهد

فرهاد مجیدی بعد از رفتن به امارات حالا در پی جذب پدیده استقلال است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۶۹۱۶

به گزارش راهبرد معاصر، جدایی فرهاد مجیدی از استقلال بعد از کسب عنوان قهرمانی به همراه این تیم در لیگ برتر به اندازه کافی برنامه‌های استقلال را به هم ریخته است. باوجود این، چنین موضوعی تنها دغدغه این روز‌های آبی‌پوشان تهرانی نیست، چون حالا فرهاد مجیدی قصد دارد یکی دو ستاره ارزشمند استقلال را هم با خود به امارات ببرد.

 

به گزارش فرارو، بعد از انتشار اخباری مبنی بر علاقه مجیدی به جذب مهدی قایدی، حالا خبر می‌رسد این مربی قصد دارد امیرحسین حسین‌زاده، جوان اول و پدیده باشگاه استقلال را هم به امارات ببرد. خود فرهاد مجیدی این بازیکن جوان را از سایپا به استقلال آورد و در طول فصل نشان داد که چقدر به این بازیکن اعتقاد دارد. حالا با حضور مجیدی در الاتحاد کلبا، به نظر می‌رسد جدی‌ترین گزینه او برای ترمیم خط میانی تیم اماراتی، حسین‌زاده جوان است که میل زیادی به هجوم دارد. آنطور که عنوان شده، بندی در قرارداد حسین‌زاده با استقلال گنجانده شده که این بازیکن می‌تواند با پرداخت ۱۵۰ هزاردلار، در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از استقلال جدا شود.


این موضوعی است که حالا برای فرهاد مجیدی و تیم اماراتی تبدیل به یک فرصت شده تا پدیده ملی‌پوش استقلال را در اوج جوانی به باشگاه الاتحاد کلبا ببرند./ فرارو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده