عکس زوج مهمان وقتشه/ ماجرای زوج حاشیه ساز-راهبرد معاصر
زوج جنجالی وقتشه

عکس زوج مهمان وقتشه/ ماجرای زوج حاشیه ساز

زوج مهمانی برنامه وقتشه در اقدامی جنجالی و حاشیه ساز عکس هایی خلاف عرف و قوانین از خود منتشر کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 16
کد خبر: ۱۳۷۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ برنامه وقتشه با مجری گری کامران تفتی که از زوج ها در برنامه خود دعوت می کند هفته گذشته یک زوج جوان را دعوت کرد که پس از برنامه تصاویری را از خود در فضای مجازی منتشر کردند که خلاف عرف، حاشیه ساز، جنجالی و خلاف اظهارات آنها در برنامه بود. زوج مهمان وقتشه در این برنامه از روابط خود و سبک زندگی خود گفتند اما تصاویری منتشر کردند که خلاف این اظهارات بود.

 

عکس زوج مهمان وقتشه/ ماجرای زوج حاشیه ساز

عکس زوج مهمان وقتشه/ ماجرای زوج حاشیه ساز

 

پس از انتشار عکس زوج مهمان وقتشه، روابط عمومی شبکه نسیم توضیحاتی ارائه کرد که اعلام شده زوج مهمان برنامه وقتشه عملی خلاف عرف و حاشیه ساز مرتکب شده اند اما این مسئولیتی برای این برنامه ایجاد نمی کند. زوج های مهمان برنامه وقتشه از میان عامه مردم انتخاب می شوند و تیم تحقیق قبل از دعوت از مهمان درباره آنها بررسی هایی انجام می دهند و عکس های منتشر شد بعد از برنامه منتشر شدند.

 

جزئیات بیانیه روابط عمومی شبکه نسیم درباره زوج حاشیه ساز برنامه وقتشه:

«تیم تحقیق و پژوهش «وقتشه» همواره پیش از دعوت هر مهمانی به تحقیق و بررسی در خصوص سوابق آنها می پردازد و ذکر این نکته ضروری است نه تنها در جستجویی که پیش از ضبط در فضای مجازی شکل گرفته بود، چنین پیشینه ای از آنها یافت نشده بود، بلکه هم اکنون نیز صفحه ای به این نام وجود ندارد.

لازم به ذکر است با توجه به انتخاب مهمانان «وقتشه» از بین اقشار مختلف عامه مردم، اساسا امکان جستجویی بیش از صفحات فضای مجازی برای بررسی سوابق ایشان توسط تیم تحقیق مقدور نیست بنابراین بر فرض اگر مهمانان برنامه پس از حضور در «وقتشه» به انتشار تصاویر و ویدئوهای خارج از عرف از خود اقدام کرده باشند نیز مسئولیتی به گردن برنامه نمی گذارد، بماند که اشاعه و بازنشر این تصاویر یک منکر به حساب می آید و ترویج چنین مطالبی حال مرتبط یا بی ارتباط با برنامه های تلویزیونی، چیزی جز ترویج اباحه گری نیست؛ وقتی منکری زیاد نشان داده شود، کانهو آن را مباح کرده ایم. این رفتاری است که همیشه خط قرمز تلویزیون بوده و «وقتشه» نیز تاکنون جزو پیشروان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بوده است.»

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار