ماجرای ممنوعیت مصرف بستنی زنان چه بود؟-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

ماجرای ممنوعیت مصرف بستنی زنان چه بود؟

اخیرا مطلبی مبنی بر اظهار نظر بسیج جامعه زنان درباره ممنوعیت مصرف بستنی زنان منتشر شد که واکنش هایی را به دنبال داشت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
کد خبر: ۱۶۳۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با هفته عفاف و حجاب شایعه‌ای در افضای مجازی به نقل از رئیس بسیج جامعه زنان منتشر شد. منتشر کنندگان مدعی شدند که مینو اصلانی از اجرایی شدن طرح «ممنوعیت مصرف بستنی زنان در اماکن عمومی» خبر داده است. اما واقعیت این است که اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگویی چنین موضوعی را تکذیب کرد و عنوان کرد: حق پیگرد قانونی این شایعات را برای خود محفوظ می‌دانم.

 

ماجرای ممنوعیت مصرف بستنی زنان

ماجرای ممنوعیت مصرف بستنی زنان چه بود؟

 

به نظر می‌رسد همزمان با هفته عفاف و حجاب چنین شایعاتی برای به حاشیه بردن موضوع عفاف و حجاب و با هدف برهم زدن آرامش مردم و افکار عمومی به خصوص زنان جامعه ساخته می‌شود.

 

پس از این اتفاق مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور نسبت به خبرسازی جعلی با عنوان «طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی» در فضای مجازی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. رئیس بسیج زنان کشور درباره انتشار نقل قولی از وی مبنی بر اینکه طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی به زودی اجرایی می‌شود، اعلام کرد: «به احتمال زیاد منشا انتشار این خبر خارج از کشور است، زیرا به سرعت در فضای مجازی پخش شد. من صد درصد این مسئله را تکذیب می‌کنم و حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می‌دانم.»

 

ماجرا از این قرار بود که در ابتدا کانال منتسب به اصلاح‌ طلبان این خبر را به اشتراک گذاشت. این کانال با انتشار تصویری از مینو اصلانی مدعی شد رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفته است: «طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی به زودی اجرایی می‌شود و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.»

 

برخی کاربران بی‌اطلاع فضای مجازی با انعکاس این خبر جعلی موجی از اعتراضات را شکل دادند. یکی از کانال‌هایی که از انتشار این خبر استقبال کرد، کانال ضدانقلاب و دروغ‌پرداز آمدنیوز بود که براساس ذات خود در انتشار اخبار غیرواقعی دست به بازنشر این خبر زد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
سلام من نفهمیدم چراممنوع شده بستنی خوردن زنان یعنی چی خیلی گیر میدن جدیدا
محیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
سلام من نفهمیدم چراممنوع شده بستنی خوردن زنان یعنی چی خیلی گیر میدن جدیدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
اتفاقان چه نکته مهمی هست بستنی خوردن زنان موافقم باید ممنوع بشه یک زمانی بود که دختر در خیابان نمیخندید والا الان خندو هم رد کردن پسرا جوری تو خیابون رد میشن که یوقت زنا پاچشونو نگیرن بابا زنا دریده شدن بیشترشون چند روز دیگه مردا از دره خونه ...نمیکن بیان بیرون والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
زن ها هم آدم هستن
تحلیل های برگزیده