زمان اعزام دانش آموزان به اردو‌ی راهیان نور ۱۴۰۱-راهبرد معاصر

زمان اعزام دانش آموزان به اردو‌ی راهیان نور ۱۴۰۱

اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور از ۱۰ تا ۱۵ تیر انجام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 28
کد خبر: ۱۴۰۲۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امسال با کمرنگ شدن ویروس منحوس کرونا با برگزاری یادواره ملی "لشکر آسمانی" و اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور، حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید بازآفرینی خواهد کرد.

این برنامه ملی که با حضور بیش از ۲ هزار دانش‌آموز سراسر کشور و با هدف آشنایی بیشتر آینده‌سازان با فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسافران نور در این سفر از یادمان‌های شهدای پاوه، مرصاد و بازی دراز بازدید خواهند داشت و برنامه‌های متنوعی در قالب نشست‌های آموزشی، بازدید، نمایش فیلم، صبحگاه مشترک، مسابقات فرهنگی و ... برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

مدت زمان حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی سه شبانه‌روز است و در این مدت راویان، حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش‌آموزان روایت می‌کنند.

لازم به ذکر است این یادواره از دهم لغایت پانزدهم تیرماه در مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می‌شود و دانش‌آموزان پسر (۱۰ الی ۱۲ تیر) و دانش آموزان دختر (۱۳ الی ۱۵ تیر) از این مناطق بازدید خواهند کرد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار