واکنش محسن رضایی به «اتفاقات اخیر در کشور»-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

واکنش محسن رضایی به «اتفاقات اخیر در کشور»

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 24
کد خبر: ۱۵۱۸۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن رضایی ظهر امروز جمعه در رزمایش مومنانه اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در خوزستان اظهار کرد: برخی دشمنان خبیث هجمه‌هایی را علیه نیرو‌های نظامی در راستای قراردادن مردم در مقابل نیرو‌های مسلح انجام داده و می‌دهند که با هوشیاری ملت ایران در رسیدن به این هدف ناکام مانده‌اند.

 

وی در ادامه تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین هدف غایی نیرو‌های نظامی کشور را آرامش مردم دانست و افزود: آرزوی نیرو‌های نظامی این است که در راه سربلندی کشور به شهادت برسند.

 

رضایی در ادامه رزمایش مومنانه را اقدامی مهم عنوان کرد و گفت: هدف اینگونه رزمایش‌ها در کنار کمک به جوانان، ساختن افرادی خلاق و مولد است که امید می‌رود با تلاش خیران این رزمایش‌ها ادامه داشته باشد./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار