دور جدید حملات سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب-راهبرد معاصر
ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم

دور جدید حملات سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب

سپاه پاسداران در ادامه حملات خود به مقر تروریست‌های حاضر در اقلیم کردستان عراق، این منطقه را تحت پوشش آتش توپخانه قرار داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 01
کد خبر: ۱۵۲۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.

به گزارش تسنیم، سپاه پاسداران از روزهای گذشته و طی عملیاتی‌هایی مقر گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب در اقلیم عراق را مورد اصابت موشک و پهپاد انتحاری و هم‌چنین زیر آتش توپخانه قرار داده است.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در این‌باره گفته بود: تاکنون 73 فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف موردنظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده است.

وی هم‌چنین اعلام کرده بود عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار