میرکاظمی:‌ امسال و سال آینده هیچگونه افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

میرکاظمی:‌ امسال و سال آینده هیچگونه افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کار تهیه بودجه۱۴۰۲ در سازمان برنامه و بودجه تمام شده و آن را این هفته تحویل دولت می دهیم و هیچ افزایش قیمت برای حامل‌های انرژی امسال نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 09
کد خبر: ۱۵۸۳۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: سازمان ما در تدوین لوایح برنامه هفتم و بودجه سال آینده اولویت را به بودجه ۱۴۰۲ داده است. هنوز برنامه ششم توسعه در کشور حاکم است و الان در حال تدوین بودجه هستیم که مراحل نهایی را در این سازمان پشت سر می گذارد؛ این لایحه امروز ویرایش و سپس به دولت ارسال می‌شود.

 

وی افزود: براساس بودجه ای که در حال تدوین آن هستیم، هیچ افزایش قیمتی در حامل های انرژی در بودجه ۱۴۰۲ نخواهیم داشت.

 

میرکاظمی بیان کرد: افزودن ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به منابع هدفمندی یارانه ها با توجه به عدم افزایش قیمت حامل های انرژی در سال جاری و همچنین سال آینده، منابع موهوم است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین شایعه استعفایش را که در روزهای اخیر مطرح شده بود، تکذیب کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار