نتانیاهو نقش همسرش در انتصاب‌های رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو نقش همسرش در انتصاب‌های رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

به دنبال افشای یک توافق محرمانه مبنی بر ایفای نقش همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتصاب‌ها، نتانیاهو در جریان جلسه دادگاه وجود چنین توافقی را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 23
کد خبر: ۱۶۹۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر بنیامین نتانیاهو همسر ساره نتانیاهو امروز در جریان جلسه دادگاه در شهر «ریشون لتسیون» در مرکز اراضی اشغالی گفت که اخبار منتشر شده درباره توافق محرمانه‌ای که به همسرش اجازه تاثیرگذاری در انتصاب‌ها و تصمیم گیری‌های کابینه را می‌دهد، صحت ندارد.

وی در این باره گفت: هیچ توافق محرمانه‌ای وجود نداشت. همه اینها یک دروغ، یک قصه خیالی بزرگ و شرم آور است.

نتانیاهو و ساره در جلسه دادرسی شهادت دادند که توسط وکیل دیوید شیمرون یکی از دستیاران نتانیاهو علیه مردی تشکیل شد که پیشتر ادعا می‌کرد توافقی محرمانه را دیده است که بر اساس آن، نتانیاهو به همسرش اجازه داده تا انتصاب‌ها را تأیید کند، شهادت داده است.

ساره نتانیاهو نیز در جریان این جلسه گفت: ۳۰ سال است که صحبت‌هایی را در مورد توافقی بین من و همسرم می‌شنوم؛ توافقی که وجود نداشته و هرگز اتفاق نیفتاده است و هر بار نام وکیل دیگری را مطرح می‌کنند.

۱۸ دی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از آویگدور لیبرمن وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» فاش کرده بود که ساره نتانیاهو در بسیاری از انتصاب‌های دولتی نقش داشته است.

لیبرمن درباره انتصاب آویو کوخاوی رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ که در آن زمان وزیر جنگ بود، گفت: نتانیاهو خیلی به صحبت های او (ساره) گوش می‌دهد. من او را به خوبی می شناختم. وقتی صدای فریادهای او را در تلفن شنیدم. می دانستم که ساره در کنار اوست. سپس با او ملاقات کردم و دیدم که موضوع اصلاً مهم نیست. بدیهی است که نتانیاهو همه چیز را با او در میان گذاشته است.

لیبرمن افزود: زمانی که تصمیم بر این شد که آویو کوخاوی نامزد ریاست ستاد ارتش شود، مدتی طول کشید تا نتانیاهو با این تصمیم موافقت کند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده