پیام آخر مربی استقلال به فتح‌الله‌زاده درباره بازیکن جدید-راهبرد معاصر

پیام آخر مربی استقلال به فتح‌الله‌زاده درباره بازیکن جدید

سرمربی تیم استقلال که این روزها به شدت از سوی طرفداران این تیم مورد حمایت و تشویق قرار گرفته است با ارسال پیامی برای مدیرعامل تکلیف یارگیری استقلال را روشن کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 22
کد خبر: ۱۷۴۱۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ ریکاردو ساپینتو که این روزها به شدت از سوی طرفداران این تیم مورد حمایت و تشویق قرار گرفته است با ارسال پیامی برای مدیرعامل باشگاه نسبت به جذب بازیکن اعلام بی نیازی کرد.

 

سرمربی پرتغالی استقلال که حالا تک تک بازیکنان تیمش را به خوبی به لحاظ عملکرد فوتبالی می شناسد توانسته در طول تمرینات و مسابقات گذشته استقلال نقاط ضعف این تیم در خط میانی را برطرف کرده و حالا ظاهراً دیگر نیازی به هافبک بازیساز ندارد.

 

گفته می شود سرمربی پرتغالی استقلال این موضوع را به اطلاع مدیر عامل این مجموعه استقلال مانده و با توجه به شرایط بد مالی استقلال و افزایش قیمت ارز در روزهای گذشته به او گفته دوست ندارد باشگاه را از این بابت تحت فشار بگذارد و می خواهد با همین نفراتی که در اختیار تیمش است فصل را به پایان رسانده و با قدرت برای کسب عنوان قهرمانی به جنگ رقبای استقلال برود.

 

پیش از این عنوان شده بود که استقلال قصد دارد برای خط هافبک بازیکن جذب کند که حجت کریمی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرد باشگاه استقلال به هیچ عنوان توان جذب بازیکن جدید را ندارد.

 

شاید سرمربی استقلال با این صحبت قصد داشته فشار را از روی کادر مدیریتی به ویژه علی فتح‌الله‌زاده بردارد تا مدیران استقلال در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ به فکر پرداخت مطالبات استقلال و جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باشند.

 

این هفته ها آرش رضاوند و سعید مهری به خوبی جای خالی بازیکن بازیساز در خط هافبک استقلال را پر کرده اند./ 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده