پیش بینی قیمت فلوکی اینو؛ ارز دیجیتال هم‌نام سگ ایلان ماسک-راهبرد معاصر

پیش بینی قیمت فلوکی اینو؛ ارز دیجیتال هم‌نام سگ ایلان ماسک

ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) یکی از میم کوین‌های مبتنی بر سگ شیبا اینو است که به سرعت به محبوبیت زیادی دست یافت و رشد قیمتی غیر قابل پیش بینی را تجربه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 07
کد خبر: ۱۷۵۹۰۴

به گزارش راهبرد معاصر فلوکی اکنون به قیمت کسری از یک سنت معامله می‌شود. حال سوال بسیاری از سرمایه‌گذاران این است که آیا فلوکی اینو به قیمت یک سنت خواهد رسید؟ در این مقاله عوامل موثر بر پیش بینی قیمت فلوکی اینو را بررسی خواهیم کرد.

 

فلوکی اینو چیست؟

ارز دیجیتال Floki Inu رمز ارزی است که روی دو شبکه اتریوم (ETH) و  بی ان بی چین (BNB Chain) در دسترس است. فلوکی و توکن‌های مشابه آن میم کوین نامیده می‌شوند زیرا با این هدف راه‌اندازی شده‌اند که با تکیه بر تبلیغات و سروصدا کردن در شبکه‌های اجتماعی به رشد قیمت تصاعدی برسند. تعداد میم کوین‌های عرضه شده در سال بسیار زیاد بود اما فلوکی اینو از جمله رمز ارزهای موفقی بود که رشد قیمتی غیر قابل پیش بینی را تجربه کرد. در مقطعی از سال 2021، قیمت فلوکی اینو بیش از 8000% افزایش قیمت داشت.

ساخت ارز دیجیتال فلوکی نیز داستان جالبی دارد. ماجرا این بود که ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد می‌خواهد توله‌سگی از نژاد شیبا اینو را به سرپرستی بگیرد و او را فلوکی بنامد. توسعه‌دهندگاهی ناشناس از جامعه شیبا اینو به سرعت دست به کار شدند و ارز دیجیتال فلوکی اینو را با الهام از این توییت و نام این سگ ساختند.

با این حال، قیمت فلوکی اینو مثل دیگر میم کوین‌ها پس از مدتی سقوط کرد. البته، بازار خرسی سال 2022 نیز در این کاهش قیمت نقش داشت. اما در دو ماه گذشته از سال 2023، قیمت فلوکی بیش از ۴ برابر افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب (۹ اسفند ۱۴۰۱) روی قیمت 0.00004826 دلار معامله می‌شود. با این حال، هواداران فلوکی اینو قیمت‌ های بسیار بالاتری را برای آن پیش بینی می‌کنند. بیایید ببینیم این پیش بینی ها بر چه اساسی است.

 

نقاط قوت ارز دیجیتال Floki Inu

فلوکی اهداف بلندی دارد و قصد ندارد تنها یک میم کوین باقی بماند. تیم پروژه اعلام کرده که فلوکی اینو قصد دارد به پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا تبدیل شود. تیم پروژه به دنبال آن است که با ارائه کاربردهای بیشتر برای ارز فلوکی به این هدف دست یابد. در ادامه، برخی از عوامل و خبرهایی را که پیش بینی مثبتی از قیمت فلوکی اینو به دست می‌دهند، به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.

 

Shape2

 

اکوسیستم فلوکی اینو

این اکوسیستم متشکل از سه پروژه اصلی است. دو پروژه اول در دست توسعه هستند اما بازی متاورسی فلوکی چند ماه پیش به بازار عرضه شد.

  • فلوکی پلیسز (Flokiplaces): این پلتفرم یک بازار مبادله کالا و ان اف تی (NFT) است که قصد دارد در میان بزرگ‌ترین پروژه‌های دیفای قرار بگیرد.

  • دانشگاه فلوکی: این دانشگاه که فلوکی اینوورسیتی (Floki Inuversity) نام دارد یک پلتفرم آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، متاورس، ان اف تی و بلاک چین است.

  • والهالا (Valhalla): این یک بازی مبارزه‌ای مبتنی بر بلاک چین است که تکنولوژی نوآورانه‌‌ای دارد. در بازی والهالا همچنین از ان اف تی قابل‌ارتقا وراس (Veras) ‌که می‌تواند روی بازار ان اف تی فلوکی معامله شود، استفاده می‌شود.

فلوکی با همکاری با پروژه‌های دیفای، قابلیت‌های فزاینده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای مثال، کاربران فلوکی می‌توانند با استفاده از ارز floki از خدمات دیفای پلتفرم اینورس فایننس (Inverse finance) برای وام‌دهی و استیک کردن و پلتفرم بارن بریج (BarnBridge) برای معاملات اهرم‌دار استفاده کنند.

 

جامعه کاربران فلوکی

فلوکی اینو بیش از 400،000 هولدر و بیش از 440,000 دنبال‌کننده در توییتر دارد. موفقیت Floki Inu بیش از هر چیز به جامعه کاربران پرشور و فعال آن ارتباط داده شده است و پیش بینی می‌شود رشد و گسترش این کاربران به افزایش قیمت فلوکی اینو منجر خواهد شد.

 

خبرهای جدید در مورد فلوکی اینو

در 24 فوریه 2023، ونوس پروتکل (Venus Protocol) که دومین پروتکل بزرگ دیفای روی شبکه بایننس اسمارت چین است اعلام کرد که ارز دیجیتال فلوکی اینو را به عنوان وثیقه وام می‌پذیرد. لازم به ذکر است که ونوس پروتکل بیش از 84% از بازار لندینگ BNB Chain را کنترل می‌کند و ارزش کل قفل شده (TVL) روی آن به 1،35 میلیارد دلار می‌رسد.

همچنین، دائوی فلوکی اینو در فوریه 2023 اعلام کرد که 4.2 تریلیون واحد (بیش از یک پنجم) از کل عرضه توکن‌ خود را خواهد سوزاند. این تصمیم با رای جامعه کاربران Floki Inu اتخاذ شد. سیاست توکن‌سوزی با کاهش عرضه، ارزش توکن‌های باقیمانده را افزایش می‌دهد. از آنجایی که سقف عرضه فلوکی بسیار بالا است، سوزاندن یک پنجم آنها می‌تواند کمک خوبی به افزایش قیمت آن باشد. تیم پروژه قبلاً اعلام کرده بود که هدف فلوکی از این توکن سوزی این است که به یک پروژه جدی دیفای تبدیل شود.

 

Shape3

 

خبر خوب دیگر در رابطه با فلوکی این است که صرافی مشتقات محبوب بای بیت (ByBit) نیز اخیراً قراردادهای فیوچرز دائمی فلوکی اینو را روی صرافی خود با اهرم 12.5X فعال کرده است. این یک خبر بزرگ است؛ پیش بینی می‌شود مشارکت فلوکی با صرافی بای بیت به مشروعیت بخشیدن به ارز دیجیتال Floki و افزایش قیمت آن کمک کند.

 

پیش بینی قیمت فلوکی اینو

در درازمدت، پیش بینی قیمت فلوکی اینو تا حد زیادی به موفقیت پروژه‌های کاربردی آن بستگی خواهد داشت. استقبال از این پروژه‌ها مستقیماً به افزایش تقاضا برای فلوکی اینو و طبیعتاً افزایش قیمت آن منجر خواهد شد. برخی کارشناسان قیمت 0.0001 تا 0.00033 دلار را برای فلوکی اینو در پایان سال 2023 پیش بینی کرده‌اند. البته، این در حالی است که هنوز از بازار خرسی خارج نشده‌ایم. اگر این اتفاق بیفتد می‌توان به پیش بینی های مثبت در مورد قیمت فلوکی اینو امیدوارتر بود.

 

آیا قیمت فلوکی اینو می‌تواند به 1 سنت برسد؟

ارزش بازار فلوکی اینو در زمان نگارش این مقاله (۹ اسفند ۱۴۰۱) بیش از 430 میلیون دلار است. این مارکت کپ برای توکنی با چنین قیمت پایینی، نسبتاً بالا است. اگر قیمت رمز ارز FLOKI به 1 سنت صعود کند، ارزش بازار آن به 99 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. این مارکت کپ floki inu را پس از بیت کوین و اتریوم در رتبه سوم بازار ارزهای دیجیتال قرار خواهد داد.

از لحاظ تئوری، این احتمال وجود دارد که ارز دیجیتال floki با حجم خرید و فروش عظیم و افزایش ارزش بازار آن به قیمت 1 سنت برسد. اما پیش بینی واقع‌بینانه این است که احتمالاً چنین اتفاقی نخواهد افتاد. بااین حال، فلوکی برای بالا نگه داشتن قیمت خود و زنده نگه داشتن هایپ، به کاربران خود متکی است. اگر آنها از هواداری فلوکی دست نکشند ممکن است بتوان قیمت های بالایی را برای فلوکی پیش بینی کرد.

 

سخن پایانی

کاربردهای ارز فلوکی اینو (Floki Inu) نویدبخش به نظر می‌رسند و پیش بینی می‌شود بازار ان اف تی و بازی‌های متاورس آن باعث افزایش تعداد کاربران فلوکی و افزایش قیمت آن شود. خبرهای همکاری فلوکی با پروژه‌های مشهور دیفای و خبرهایی همچون سوزاندن بیش از یک پنجم کل عرضه، پیش بینی ها از افزایش قیمت فلوکی را قوی‌تر کرده است. در مجموع به نظر می‌رسد فلوکی سرمایه‌گذاری خوبی برای آینده باشد. با این وجود، شما باید قبل از سرمایه‌گذاری روی فلوکی یا هر ارز دیجیتال دیگری در مورد آن تحقیقات جامعی انجام دهید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده