قالیباف:تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد است-راهبرد معاصر
چرا رهبر انقلاب فرمودند نگران نباشید؟ واکنش روحانی به شهادت آیت الله رئیسی حسین امیرعبداللهیان نخستین وزیر امور خارجه «شهید» جمهوری اسلامی ایران نام گرفت انتخابات ریاست جمهوری ظرف ۵۰ روز باید برگزار شود فرآیند و روش برگزاری انتخابات جدید ریاست‌جمهوری چیست؟ بیانیه هیات دولت: مسیر خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت اسامی شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان

قالیباف:تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد بشمار می‌رود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 27
کد خبر: ۱۸۱۴۰۳

به گزارش راهبرد معاصر قالیباف در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز اظهار کرد: توفیق شد اولین سفر نظارت ستادی در سال جدید و در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه به استان آذربایجان شرقی انجام شود این مهم در حالی است که در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد استان آذربایجان‌شرقی در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهمتر بهره‌مندی از نیرو‌های کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید جزو استان‌های پیشران محسوب می‌شود.

آقای قالیباف ادامه داد: بر این اساس بررسی دقیق شرایط در این فرصت همراه با بازدید از کارخانجات استان و همچنین پروژه‌هایی که نقش کلیدی در حوزه صنعت و تامین نیازمندی‌های مواد اولیه دارند اما سالهاست که معطل مانده می‌تواند در برنامه هفتم توسعه تاثیر داشته باشد.

رئیس قوه مقننه کشورمان خاطرنشان کرد: بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امید‌های تحول در حوزه اقتصادی است./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده