تیراندازی در مدرسه‌ای در پاکستان با ۸ کشته و زخمی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تیراندازی در مدرسه‌ای در پاکستان با ۸ کشته و زخمی

طی تیراندازی در مدرسه‌ای واقع در شمال غرب پاکستان یک دختربچه جان خود را از دست داد و ۷ تن دیگر زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 17
کد خبر: ۱۸۴۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، بر اثر تیراندازی یک افسر پلیس در مدرسه ای در استان شمال غربی پاکستان، دست کم یک دانش آموز دختر روز کشته و هفت نفر زخمی شدند که باعث وحشت و هرج و مرج در بین دانش آموزان و معلمان شد.

 

براساس گزارش روزنامه داون، به گفته شفیع الله گنداپور، افسر پلیس این منطقه از استان خیبر پختونخواه پاسبانی با نام علم خان بلافاصله پس از حمله دستگیر شد و اولین گزارش اطلاعاتی علیه وی ثبت شده است.

 

در ادامه گنداپور آمده است: تیم تحقیقاتی ویژه برای بررسی بیشتر این موضوع تشکیل شده است. به همه اطمینان می‌دهم که مجرم به شدت مجازات قانونی خواهد شد.

 

انگیزه تیراندازی هنوز مشخص نیست و مقامات در حال انجام تحقیقات کامل برای مشخص شدن شرایطی هستند که منجر به این رویداد غم انگیز شده است. گنداپور با ابراز تاسف و تاثر از این حادثه، اظهار داشت: این حادثه دلخراش است.

 

در همین حال، یکی از دختران مجروح که هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا است، گفت: مظنون به محض خروج سرویس آن‌ها از درب مدرسه، اقدام به تیراندازی بی رویه به سمت آنها کرد. همه دانش‌آموزان ترسیدند و شروع به داد و فریاد کردند و پس از آن مردم شروع به تجمع کردند.

 

براساس گزارش پلیس علم خان از اهالی دره سوات است. دره سوات پیش از این به پایگاه تروریست‌های طالبان پاکستان مشهور بود. این گروه پس از اینکه آتش بس با دولت را لغو کرد به نیروهای شبه نظامی خود دستور داد تا حملات تروریستی را در سراسر کشور ترتیب دهند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده