مدافع جنجالی استقلال به تیم سابقش برگشت-راهبرد معاصر

مدافع جنجالی استقلال به تیم سابقش برگشت

مدافع چپ‌پای استقلال در تمرینات سایپا حضور یافته و تصویری از این مساله منتشر شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 27
کد خبر: ۱۹۱۵۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوالفضل جلالی با عبور از حواشی پیش آمده درباره فسخ قراردادش با استقلال، روز یکشنبه با جواد نکونام و مدیران باشگاه خود جلسه‌ای را برگزار کرد و برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان به توافق رسید.

 

در چنین شرایطی انتشار تصویری از تمرین روز گذشته سایپا بار دیگر جلالی را در کانون توجهات قرارداده است. مدافع چپ‌پای استقلال با حضور در تمرین تیم لیگ یکی سایپا همراه با اعضای این تیم به تمرین پرداخت تا حاشیه‌هایی ایجاد شود.

 

گفته می شود جلالی فقط برای حفظ آمادگی جسمانی خود در تمرین سایپا حضور یافته است. او که از سایپا به فوتبال ایران معرفی شد، هنوز دوستان زیادی در این باشگاه تهرانی دارد و با توجه به اینکه تمرینات استقلال هم از روز چهارشنبه برای فصل جدید استارت می‌خورد، در تمرینات سایپا حضور یافته تا زودتر از تیم خود برای فصل جدید استارت بزند.

 

جلالی حتی لباس تیم سایپا را نیز در تمرین روز گذشته تمرین نکرده تا نشان بدهد برای حفظ شرایط بدنی در کنار دوستان سابق خود حضور یافته است.

 

این مدافع چپ‌پا از فردا(چهارشنبه)‌با حضور در کمپ استقلال به طور رسمی در تمرینات تیمش شرکت می‌کند و برای فصل جدید استارت می‌زند./ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده