توئیتر دسترسی کاربران غیرعضو به پیام‌ها را مسدود کرد-راهبرد معاصر

توئیتر دسترسی کاربران غیرعضو به پیام‌ها را مسدود کرد

توئیتر اکنون کاربران را ملزم می‌کند برای مشاهده توئیت‌ها، در این شبکه اجتماعی، حساب کاربری داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 01
کد خبر: ۱۹۲۰۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، از کاربرانی که تلاش می‌کنند محتوا در توئیتر را مشاهده کنند خواسته می‌شود عضو توئیتر شده یا وارد حساب کاربری خود شوند تا توئیت‌های مورد علاقه‌شان را ببینند.

 

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توئیتر در توئیتی نوشت: داده‌های توئیتر به حدی چپاول می‌شوند که این سرویس را برای کاربران عادی تنزل داده است. صد‌ها سازمان یا بیشتر، در حال جمع آوری داده‌های توئیتر هستند و این مسئله، روی تجربه کاربر، تاثیر منفی گذاشته است.

 

ماسک پیش‌تر، از این که شرکت‌های هوش مصنوعی مانند OpenAI که مالک برنامه چت جی‌پی‌تی است، از داده‌های توئیتر برای آموزش مدل‌های زبان طبیعی خود استفاده می‌کنند، ابراز ناخوشنودی کرده بود. او گفته بود ما قطعات علیه کسانی که داده‌های ما را به سرقت می‌برند، اقدام حقوقی انجام خواهیم داد و آن‌ها را به دادگاه می‌کشانیم.

 

الکس اسپیرو، وکیل ایلان ماسک، ماه مه در نامه‌ای به ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت از این غول فناوری خواسته بود استفاده خود از محتوای توئیتر را بررسی کند و مدعی شده بود این شرکت از توافق در خصوص استفاده از داده‌های این شرکت شبکه اجتماعی تخطی کرده است.

 

توئیتر مجموعه اقداماتی را برای برگرداندن تبلیغات‌کنندگانی که این پلتفرم را از زمان خریداری شدن آن توسط ایلان ماسک، ترک کردند، آغاز کرده است.

 

توئیتر اوایل ماه میلادی جاری برنامه‌هایی را برای تمرکز روی ویدئو، تولیدکننده محتوا و همکاری‌های بازرگانی به منظور احیای کسب و کار این شرکت فراتر از تبلیغات دیجیتالی اعلام کرده بود.

 

توئیتر همچنین دریافت هزینه از کاربران برای دسترسی به رابط برنامه نویسی کاربردی که توسط اپلیکیشن‌های شخص ثالث و محققان استفاده می‌شود را آغاز کرده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده