خبر جدید از رتبه‌بندی معلمان و اعتراضات فرهنگیان از زبان وزیر آموزش و پرورش-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

خبر جدید از رتبه‌بندی معلمان و اعتراضات فرهنگیان از زبان وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است، کار در حال انجام است و از وعده خودمان عقب نیستیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، رضامراد صحرایی صبح امروز (چهارشنبه، 14 تیرماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: رتبه بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است و در سطح مناطق هم کارشان بالا رفته است.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: در رسیدگی به اعتراضات باید یک پله بالاتر بررسی شود. اگر کسی رتبه شهرستانی یک و دو دارد، در مرحله اعتراض، باید استان و سپس کشوری پیگیری شود. کار در حال انجام است و از وعده خودمان عقب نیستیم.

 

وی درباره جشنواره «الف تا» گفت: این جشنواره به معنای الفبای تحول است. بزرگترین جشنواره تربیتی ما بعد از انقلاب است و هر چه کار تحولی کردیم، ان‌شاءالله هفته آینده آن را نشان می دهیم و تصویر واقعی نظام تعلیم و تربیت را می توانیم در آن جشنواره ببینیم و در مصلی برگزار می شود و اهداف مهمی دارد و در سطح بین المللی در آن شرکت کردند. آثار برتر علمی و فرهنگی و آموزشی و تربیتی از سراسر کشور به تهران می آیند و در آن دیده می شود./ فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
عقب نیستید ۱۱ سال طول کشیده و۲سال منتظر حکم بازنشستگان ۱۴۰۰,عجله نداشته باش حاجی
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار