آغاز مانورهای مشترک هوایی روسیه و سوریه-راهبرد معاصر
خبرنگار انگلیسی: رسانه‌های غربی درباره نامحبوب بودن رئیسی دروغ گفته‌اند ۳ کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است

آغاز مانورهای مشترک هوایی روسیه و سوریه

معاون مرکز روسی برای آشتی در سوریه از آغاز مانور‌های مشترک هوایی روسیه و سوریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۹۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «اولگ گورینوف»، معاون مرکز روسی برای آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه اعلام کرد که مانور‌های روسیه و سوریه پیرامون کار مشترک هوانوردی و پدافند هوایی در سوریه از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

گورینوف در این زمینه اظهار داشت: مانور‌های مشترک روسیه و سوریه از امروز ۱۵ تیرماه آغاز شده و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت و قرار است در این رزمایش بر روی موضوعات مشترک هوانوردی، نیروها، تجهیزات دفاع هوایی، جنگ الکترونیک در پدافند هوایی کار شود.

وی در ادامه اعلام کرد: اخیرا ۹ مورد نقض ایمنی هوانوردی در حریم هوایی شمال سوریه توسط پهپاد‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ثبت شد.

این مقام روس گفت: افزایش تعداد پرواز‌های ناهماهنگ منجر به تشدید تنش می‌شود و به همکاری متقابل و سازنده کمکی نمی‌کند. وی در ادامه افزود: یادآوری می‌کنیم که طرف روسی مسئول ایمنی پرواز‌های ناهماهنگ پهپاد‌ها نیست. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار