ضرب‌الاجل تظاهرات کنندگان صهیونیست به نتانیاهو-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ضرب‌الاجل تظاهرات کنندگان صهیونیست به نتانیاهو

حدود یکصد هزار نفر از صهیونیست‌ها علیه طرح تغییرات قضایی نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۵۷۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیست از برگزاری تظاهرات گسترده در قدس اشغالی و تل‌آویو خبر دادند.

 

علی‌رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح تغییرات قضایی در کنست به روز دوشنبه، تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در مناطقی از جمله تل‌آویو، حیفا و رعنانا ادامه دارد.

 

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که حدود ۱۰۰ هزار صهیونیست علیه طرح تغییرات قضایی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.

 

شبکه المیادین گزارش کرد که ده‌ها هزار نفر در قدس اشغالی تظاهرات کرده و فردا یکشنبه نیز مخالفت‌ها با طرح تغییرات قضایی ادامه خواهد داشت.

 

حدود ۱۰۰ ژنرال، رئیس سابق موساد و رئیس سابق شاباک نیز به جمع معترضان علیه نتانیاهو پیوستند و در همین ارتباط «یوال دسکین» رئیس سابق شاباک گفت: «وقت آن رسیده که خدمت داوطلبانه در نیروهای ذخیره به تعلیق درآید تا طرح تغییرات قضایی نیز به طور کامل متوقف شود».

 

«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرد که یا کابینه نتانیاهو طی دو روز آینده بایستی از این طرح خود صرف‌نظر کند یا اینکه «اسرائیل» نابود خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، ۱۰ هزار نیروی ذخیره از ۴۰ یگان، ترک خدمت کردند.

 

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که ۵۰ افسر ذخیره نیروی هوایی از جمله ۲۱ خلبان تعلیق خدمت خود را اعلام کردند و به این ترتیب تعداد افرادی که تاکنون خدمت در نیروی هوایی را تعلیق کرده‌اند به ۱۲۴۴ نفر رسید.

 

بنابراین گزارش تعداد مخالفان خدمت در نیروی هوایی در حال افزایش است.

 

«ایتان بن الیاهو» فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز گفت: «وضعیت نیروی هوایی امشب فاجعه‌بار است».

 

«گادی ایزنکوت» عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز که در تظاهرات قدس اشغالی شرکت دارد، تأکید کرد که تعلیق خدمت صدها خلبان خسارت سنگینی برای ارتش است.

 

«دانی یاتوم» رئیس سابق موساد نیز گفت: «ما در تلاش هستیم تا جلوی سقوط از پرتگاه را بگیریم»./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار