کنعانی: در فتنه اهانت به ‎قرآن دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کنعانی: در فتنه اهانت به ‎قرآن دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مجموعه اقدام‌های شنیع سوزاندن قرآن در سوئد و دانمارک، اعلام کرد که در فتنه اهانت به ‎قرآن کریم، دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 25
کد خبر: ۱۹۶۳۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنعانی امروز پیرو یک اقدام دیگر در سوزاندن قرآن مقابل سفارت مصر در کپنهاگ دانمارک، در حساب توئیتر خود نوشت: در فتنه اهانت به ‎قرآن کریم، دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست.

سخنگوی وزارت خارجه در رابطه با اینکه این اقدام شنیع به راحتی در کشور‌های مدعی احترام به حقوق بشر مجوز دریافت می‌کند، افزود: البته این واقعیت چیزی از مسوولیت دولت‌های تسهیل کننده این اهانت‌ها کم نمی‌کند و باید پاسخگو بوده و مسئولانه عمل کنند.

وی همچنین ادامه داد که این دولت‌ها بهتر است منافع، اعتبار و حیثیت خود را قربانی منافع رژیم صهیونیستی نکنند.

امروز ۵ عضو یک گروه افراطی در کپنهاگ به نام «میهن پرستان دانمارکی»، مقابل سفارت مصر اقدام به سوزاندن قرآن کریم کردند.

دیروز دوشنبه نیز برخی افراد در یک جنایتی دیگر، اقدام به سوزاندن مجدد این کتاب آسمانی در برابر سفارت عراق در پایتخت دانمارک کردند.

جمعه گذشته هم گروه افراطی «ملی‌گرایان دانمارکی» اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در برابر سفارت عراق کرد. اعضای این گروه افراطی با برافراشتن بنر‌هایی علیه اسلام و سر دادن شعار‌هایی اهانت‌بار به آن، اقدام به انداختن قرآن کریم و پرچم عراق روی زمین کرده و به آن اهانت کردند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده