حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

رسانه‌ها می‌گویند یک پایگاه آمریکایی در جنوب سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفته و دود غلیظی از آن بلند شده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 03
کد خبر: ۱۹۷۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین موشک در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در ناحیه «الشدادی» در استان «الحسکه» در جنوب سوریه منفجر شده است.

 

به گزارش خبرگزاری تاس به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، ابر غلیظی از دود از سمت پایگاه آمریکایی به آسمان بلند شده است. این در حالی است که گزارشی از تلفات احتمالی یا خسارات مادی گزارش نشده است.

 

گفته می‌شود در حال حاضر یک پهپاد بر فراز منطقه در حال پرواز است. سخنگوی فرماندهی ارتش آمریکا در بغداد هنوز حمله به این پایگاه را تأیید نکرده است.

 

گفتنی است، ناحیه «الشدادی» در نزدیکی میدان نفتی «الجبصه» قرار دارد.

 

یازدهم ژوئن، یک هلی‌کوپتر نظامی آمریکا هنگام فرود در الشدادی سقوط کرد و ۲۲ سرباز با درجات مختلف مجروح شدند. در آن زمان، برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که هلی‌کوپتر آمریکایی پس از اصابت موشکی که از زمین شلیک شده، سقوط کرده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
0
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
حضور ائتلاف تحت رهبری آمریکا در سوریه از سال 2014 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
نیروهای ائتلاف بین‌المللی در سال 2014 به رهبری آمریکا به اسم و شعار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش وارد عراق و سوریه شدند ولی در حقیقت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق و سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار