دستگیری هتاکان به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه-راهبرد معاصر

دستگیری هتاکان به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از دستگیری عوامل هتک حرمت به آمر به معروف و همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۷ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۱۹۷۹۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ کرمی‌پور، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: به محض اطلاع دادسرای عمومی و انقلاب استان از این ماجرا، دستورات لازم به ضابطین دستگاه قضایی داده شا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند. کرمی پور خاطرنشان کرد: با انجام رصد اطلاعاتی انجام شده؛ عوامل هتاکی که سه نفر بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: به اطلاع امت شهید‌پرور کرمانشاه می‌رساند که هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت بسر می‌برند و پرونده آن‌ها در سریع‌ترین زمان و خارج از نوبت در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در پایان کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی دانست و افزود: حفظ حرمت خانواده شهدا و رعایت حجاب در جامعه به عنوان دستور الهی و قانون کشورمان مورد تاکید دستگاه قضایی است و با افراد هنجارشکن و حرمت شکن برخورد صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، روز جمعه سیزدهم مردادماه در پی تذکر لسانی همسر شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» به دو نفر زن بدحجاب، از سوی آن‌ها و یک مرد که به همراه آن‌ها بوده مورد هتک حرمت قرار می‌گیرد.

این موضوع جریحه‌دار شدن احساسات امت شهیدپرور کرمانشاه، نماینده، ولی فقیه در استان و دیگر مسؤولان را به دنبال داشته و خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضایی با عوامل این حرمت‌شکنی شده‌اند./ صدا و سیما 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده