هواشناسی فردا/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه-راهبرد معاصر

هواشناسی فردا/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از غرب وارد کشور می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۳۸۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور  با بیان اینکه فردا دوشنبه در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند گفت: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

او با بیان اینکه روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی برای نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه تا پنج شنبه به همراه ناپایداری‌های همرفتی خبر داد و گفت: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری را شاهد هستیم./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین جلیلوند
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
0
چگونه است که نام همدان رادرموج بارش‌های آینده بسیارکم میبینیم
تحلیل های برگزیده