تاکید «کیم جونگ اون» بر تولید انبوه سلاح‌های راهبردی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تاکید «کیم جونگ اون» بر تولید انبوه سلاح‌های راهبردی

رهبر کره شمالی حین بازدید از خطوط تولید پیشرانه‌های موشک‌های راهبردی کروز و هواپیماهای بدون سرنشین، دستورالعمل‌هایی را برای افزایش ظرفیت تولید صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۱۹۷۹۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در ادامه فعالیت‌های نظارتی خود بر صنایع نظامی این کشور، از یک کارخانه بزرگ و مهم تولید تسلیحات بازدید کرد.

 

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (کِی‌سی‌اِن‌اِی) بامداد یکشنبه گزارش داد کیم در این بازدید، که در بازه زمانی پنجشنبه تا شنبه انجام شده، از خطوط تولید پیشرانه‌های موشک‌های راهبردی کروز و هواپیماهای بدون سرنشین دیدن کرد.

 

او همچنین بر روند فعالیت کارخانه‌های تولید گلوله‌های سامانه‌های موشک‌انداز چندگانه با کالیبر بزرگ و آتش‌بارهای خودکششی که معمولاً برای شلیک موشک‌های بالستیک استفاده می‌شوند، نظارت کرد.

 

به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از این گزارش، رهبر کره شمالی در این بازدیدها دستورالعمل‌هایی را برای افزایش ظرفیت تولید در کارخانه‌های تسلیحاتی به عنوان بخش مهمی از تقویت توان دفاعی این کشور ارائه کرد.

 

بر این اساس، کیم حین حضور در کارخانه تولید مهمات، ضمن اشاره به بهبود پردازش دقیق و اتوماسیون مدرن در تولید گلوله‌های موشک‌اندازهای با کالیبر بزرگ، خواستار تولید انبوه انواع مختلف پیشرانه‌های موشک‌های راهبردی پیشرفته شد.

 

پیش از این نیز ارتش کره شمالی در رژه نظامی بزرگ خود به مناسبت سالگرد پایان جنگ کُره، تجهیزات جدیدی از جمله هواپیماها و شناورهای بدون سرنشین و موشک‌های بالستیک قاره‌پیما با سوخت جامد را به نمایش گذاشته بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده