قالیباف: بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم-راهبرد معاصر

قالیباف: بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسمات محرم امسال، گفت: بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله‌ عشق دیرینه ایران به اهل‌بیت، روزبه‌روز، برافروخته‌تر خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۱۹۷۹۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشسیت علنی امروز (یکشنبه 15 مرداد) مجلس شورای اسلامی،‌در نطق پیش از دستور،‌ گفت: مردم مؤمن ایران اسلامی، امسال بیش‌از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها، مجالس عزای سیدالشهدا را برپا کردند.

 

قالیباف ادامه داد: توطئه‌گران و دشمنان انقلاب که برای تضعیف این جلسات برنامه‌ریزی کرده بودند، بازهم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله‌ عشق دیرینه ایران به اهل‌بیت علیهم‌السلام روزبه‌روز، برافروخته‌تر خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسمات عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین به‌طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران و نیروهای جان برکف فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنان هستم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده