خبر جدید از نقل و انتقالات پرسپولیس-راهبرد معاصر

خبر جدید از نقل و انتقالات پرسپولیس

پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 13
کد خبر: ۱۹۹۲۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز گذشته یحیی گل محمدی گزینه مدنظرش در خط حمله را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا مدیران تیم مذاکرات لازم برای این انتقال را صورت دهند.

 

مشکل اساسی اما پر بودن لیست ۱۹ نفره بزرگسالان پرسپولیس است. در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس کمی از استرس مربوط به جدایی به دلیل پر بودن سهمیه بزرگسالان را پشت سر گذاشته بودند، اکنون بار دیگر با جدی شدن این موضوع باید دید یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای حذف یکی از بازیکنان تیمش خواهد گرفت.

 

پیش از این بحث زیادی در خصوص احتمال جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس شکل گرفته بود اما با توجه به شروع فصل و حضور نفرات این تیم در اردوهای آماده سازی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک، شرایط برای آنها به شکل دیگری پیش رفت و تا حدودی از ادامه همکاری خود با این تیم اطمینان یافتند.

 

اما همانطور که گفته شد اکنون با اعلام بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی برای خط حمله و پر بودن لیست این تیم، باید در انتظار خط خوردن یکی از چهره‌های کنونی این تیم بود.

 

در پست دروازه البته یحیی گل محمدی با نظر ننکا قرار است بازیکنی زیر ۲۳ سال را به خدمت بگیرد و از این حیث مشکلی متوجه بازیکنان دیگر نخواهد بود./ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده