وزیر کشور:ستاد مرکزی اربعین ۲۴ ساعته فعال است-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

وزیر کشور:ستاد مرکزی اربعین ۲۴ ساعته فعال است

وزیر کشور با تأکید رفع کندی سیستم گذرنامه، گفت: ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) برای حل مشکلات ۲۴ ساعته فعال است و استانداری‌ها هم از باید ظرفیتهای موجود استفاده کنند تا همه چیز رنگ و بوی اربعینی داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۵۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد وحیدی بعد از ظهر یکشنبه در یکصد و شانزدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین گفت: باید همه چیز را برای اول صفر(جمعه ۲۷ مرداد) آماده کنیم و دوستان هم باید به شکل روزانه پیشرفت کارها را کنترل کنند.

وزیر کشور با تاکید بر مناسب بودن شرایط حمل و نقل زائران گفت: زائران به راحتی می‌توانند بلیط تهیه کنند. همچنین کندی سیستم گذرنامه برطرف شده و همه چیز برای اتباع داخلی و خارجی طبق روال انجام می‌شود.

وحیدی با تأکید بر اینکه استانداران فرماندهان ستاد مجموعه خود هستند و همه چیز باید با آنها هماهنگ شود، گفت: ستاد مرکزی هم برای حل مشکلات و مسائل ۲۴ ساعته فعال است. استانداری‌ها هم از باید ظرفیتهای موجود استفاده کنند تا همه چیز رنگ و بوی اربعینی داشته باشد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار