اذعان تلویزیون رژیم صهیونیستی به توان موشکی حزب‌الله-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

اذعان تلویزیون رژیم صهیونیستی به توان موشکی حزب‌الله

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب الله لبنان تاکید کرد که این قدرت موشکی به مثابه یک تهدید استراتژیک علیه تل آویو به شمار می‌رود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۹۹۸۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با توجه به موشک‌های نقطه زن این حزب که اراضی اشغالی را هدف قرار می‌دهد در مطرح کردن تهدیدات خود علیه تل آویو با اعتماد بسیار بالایی سخن می‌گوید.

 

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بررسی سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله نشان می‌دهد که او از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. این اعتماد به نفس بالا برآمده از توان موشکی حزب الله است.

 

این شبکه صهیونیستی اذعان کرد: قدرت موشکی حزب الله به مثابه یک تهدید استراتژیک علیه اسرائیل به شمار می‌رود که باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی شود.

 

روز گذشته نیز سخنان قاطعانه سید حسن نصرالله در خصوص تحولات لبنان و منطقه در رسانه‌های صهیونیستی بازتاب گسترده‌ای داشت.

 

دبیرکل حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که اگر به جنگ با این کشور بیاید به عصر حجر بازخواهد گشت. همین سخنان سید حسن نصرالله باعث شده رسانه‌های صهیونیستی توجه زیادی به تهدیدات دبیرکل حزب الله لبنان از خود نشان دهند.

 

نصرالله همچنین تاکید کرد: ارتش اسرائیل با روحیه ضعیف جنگی، عدم اعتماد میان نیروها و فرماندهان و سیاسیون، کاهش روی‌آوردن به یگان‌های رزمی و نیز عدم موفقیت در نبردهای زمینی روبرو بوده و حمله شکست‌خورده به غزه شاهد آن است. ارتش اسرائیل امروزه در بدترین اوضاع خود به سر می‌برد. موضع دشمن از حمله و در اختیار داشتن ابتکار عمل به موضع دفاعی مبدل شده است.

 

رسانه‌های صهیونیستی پیش از این در مورد احتمال جنگ با حزب الله و سناریوهای پیش‌رو گمانه زنی کرده بودند. در این گزارش‌ها به طور کلی گفته شده که سطح بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی دچار فرسایش شده و اعتماد و انسجام جبهه داخلی اسرائیل به شدت فروپاشیده است.

 

چند رسانه صهیونیستی در مورد آنچه که از آن وضعیت تنش در شمال و احتمال جنگ با حزب‌الله یاد کردند، بحث و تاکید کردند که رژیم اشغالگر در هر جنگی با حزب‌الله دچار یک وضعیت فاجعه‌بار خواهد شد. در این گزارش‌ها گفته شده که تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، یعنی «یوآو گالانت»، از نظر دبیرکل حزب الله لبنان «مسخره» تلقی می‌شود./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده