ارتش سوریه ۳ پهپاد حامل مواد منفجره را سرنگون کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ارتش سوریه ۳ پهپاد حامل مواد منفجره را سرنگون کرد

سوریه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور ۳ پهپاد حامل موادمنفجره متعلق به گروه‌های تروریستی را در شمال و شمال غرب این کشور سرنگون کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 21
کد خبر: ۲۰۰۶۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت دفاع سوریه، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که نیرو‌های این کشور موفق شده‌اند ۳ پهپاد تروریست‌ها را در استان‌های ادلب و حماه (شمال غرب و شمال) سرنگون کنند.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: «بعد از عملیات پایش و پیگیری دقیق تحرکات سازمان‌های تروریستی و اقدامات مکرر آن‌ها برای حمله به غیرنظامیان و اموالشان، یگان‌های نیرو‌های مسلح ما در استان‌های ادلب و حماه توانستند سه پهپاد حامل موادمنفجره را که سعی داشتند روستا‌ها و مناطق امن اطراف را هدف قرار دهند، سرنگون کنند».

وزارت دفاع سوریه اواسط ماه جاری نیز اعلام کرده بود که یگان‌های ارتش در شهر حلب چند پهپاد متعلق به گروه‌های تروریستی را منهدم کرده‌اند و شماری از تروریست‌ها را از پای درآورده‌اند.

تروریست‌های سوریه، اوایل تیرماه، در حمله پهپادی به شهر «القرداحه» در لاذقیه (غرب سوریه) و منطقه «دیر شمیل» در استان حماه (غرب سوریه) یک شهروند سوری را کشتند و دو تن دیگر را مجروح کردند.

منطقه القرداحه حدود ۱۰ کیلومتر از پایگاه هوایی روسیه در سوریه به نام «حمیمیم» فاصله دارد. این حمله پس از آن انجام شد که جنگنده‌های روسیه مناطق تحت کنترل تروریست‌ها را هدف قرار دادند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده