جزئیات طرح امنیتی تل‌آویو علیه مقاومت در غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

جزئیات طرح امنیتی تل‌آویو علیه مقاومت در غزه

رسانه‌های رژیم صهیونستی جزئیاتی از آنچه آن را طرح تل‌آویو برای مقابله با عملیات مقاومت در کرانه باختری توصیف می‌کنند، منتشر کردند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 26
کد خبر: ۲۰۱۴۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، فرمانده منطقه مرکزی ارتش (رژیم صهیونیستی) که کرانه باختری در حوزه ماموریتش قرار دارد، چند اقدام را برای اجرا در این منطقه با هدف مقابله با موج روز افزون عملیات مقاومت فلسطینی تهیه و تدوین کرده است.

این رسانه عبری زبان به نقل از منابع آگاه در این فرماندهی خبرداد، این طرح از دو بخش تشکیل شده است که یکی تهاجمی و دیگری دفاعی است، تا بتوان از این طریق با عملیاتی که از اوایل سال جاری میلادی تا به امروز ۳۴ اسرائیلی را از پای در آورده به شکل بهتری تعامل کرد به ویژه که این آمار از سال ۲۰۰۵ و پایان انتفاضه (مسجد الاقصی) بی سابقه بود.

در بخش دیگری از این گزارش اعلام شد، ارتش اسرائیل انجام عملیات ترور از هوا را مجددا در دستور کار خود قرار داده است و حتی در آخرین عملیات صورت گرفته در منطقه عرابه در جنین، یک پهپاد تهاجمی بر فراز گروه فلسطینی در پرواز بود، اما در لحظه آخر تصمیم گرفته شد تا این عملیات ترور توسط یگان تک آور یمام که در محل در حال انجام عملیات بود، انجام شود.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تصمیم گرفت تا حملات و یورش‌های خود را به مناطق فلسطینی نشین افزایش داده و موج گسترده‌ای از بازداشت‌ها را در مناطق مختلف آن به انجام برساند.

در بعد دفاعی هم قرار شده است شمار بیشتری از دوربین‌های نظارتی در نقاط مختلف کرانه باختری نصب و کار شناسایی و بازداشت مبارزان فلسطینی با سرعت بیشتری از طریق آن‌ها به انجام برسد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده