وکیل متخصص کیفری کیست؟-راهبرد معاصر

وکیل متخصص کیفری کیست؟

آیا میدانید وکالت نیز مانند پزشکی به یک امر تخصصی تبدیل شده است و وکلا نیز تمرکز خاص بر روی مسائل حقوقی دارند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 06
کد خبر: ۲۰۳۰۲۲

راهبرد معاصر- وکیل متخصص کیفری کیست ؟ آیا میدانید وکالت نیز مانند پزشکی به یک امر تخصصی تبدیل شده است و وکلا نیز تمرکز خاص بر روی مسائل حقوقی مانند : ملک + کیفری و جرایم و یا خانواده دارند، که در این مقاله قصد به معرفی و نحوه شناسایی وکیل کیفری داریم ، چنانچه ساکن استان البرز هستید میتوانید به صفحه وکیل کیفری کرج سایت پارس وکیل مراجعه کنید.

وکیل کیفری کیست ؟ وکیل کیفری وکیلی است که به صورت تخصصی بر روی جرایم فعالیت میکند و آشنایی کامل با قوانین قدیم و جدید مربوط به جرایم کیفری دارد، همچنین وکیل کیفری باید بیش از 200 پرونده در این حوزه انجام داده باشد تا بتوان به او وکیل کیفری گفت.

وکیل متخصص کیفری باید با چه جرایمی آشنایی کامل داشته باشد ؟

  • کلاهبرداری + قتل + نزاع دست جمعی 
  • تهدید به مرگ + مزاحمت های تلفنی + ورود به عنف
  • تجاوز به عنف + حمل سلاح سرد و گرم 
  • قاچاق کالا + فروش مواد مخدر
  • فروش مشروبات الکلی + رشوه (رشا و ارتشا)
  • دیه +سرقت و...

وکیل متخصص کیفری کیست ؟

 

وکیل متخصص کیفری کیست؟(کلاهبرداری)

متاسفانه بیشترین جرمی که امروزه در کشور شاهد آن هستیم کلاهبرداری است، و از قضا وکیل متخصص کیفری باید بیشترین تسلط را به این موضوع داشته باشد، انواع مختلف کلاهبرداری وجود دارد که عمدتا مالی است ، اگر به دنبال وکیل متخصص و با تجربه برای کلاهبرداری هستید میتوانید به صفحه وکیل کلاهبرداری کرج سایت پارس وکیل مراجعه کنید.

نکاتی درباره کلاهبرداری که هرکس باید از آن اطلاع داشته باشد :

  1. آیا میدانید اگر شخصی مبلغی را با فریب ، از شما بگیرد حال میتواند به هر دلیلی باشد مثال : فلانی به من پول بده تا باهم کار کنیم و در مدت 2 ماه پولتو دو برابر میکنم . و در صورتی که بین شما نوشته و قراردادی محکم نباشد ، نمیتوانید علیه آن شخص کلاهبرداری مطرح کنید و دادگاه مبلغ را به منزله قرض میپندارد.
  2. برای مبالغی که شما به شخصی میدهید حتی اگر نوشته ای باشد مبنی بر امانت ! در قانون کشور وجه به عنوان امانت تلقی نمیشود.
  3. حتما توجه داشته باشید که 99% کلاهبرداری ها توسط کسانی رخ میدهد که به یکدیگر اعتماد کامل دارند.
  4. حتما توجه داشته باشید که قبل از انجام هر همکاری با هرشخصی دوست باشد یا غریبه ، قبل از هرکاری با یک وکیل مشاوره داشته باشید.

وکیل متخصص کیفری کیست ؟ در ادامه با ما همراه باشید.

وکیل کلاهبرداری

 

 

وکیل متخصص کیفری کیست ؟ (مواد مخدر)

دومین موردی که در جرایم کیفری بسیار برجسته است حوزه جرایم مربوط به مواد مخدر است، که در این مورد نیز در ادامه به نکاتی کاربردی اشاره میکنیم، اگر به دنبال وکلای متخصص در این حوزه هستید میتوانید به صفحه وکیل مواد مخدر در کرج سایت پارس وکیل مراجعه کنید.

شاید باور نکنید اما مواردی هستند که مجرمین مواد مخدر با کمک وکیل متخصص این امر توانسته اند از مجازات اعدام خلاصی پیدا کنند ، مواردی نظیر حمل ترانزیت چند تنی مواد مخدر ، در مواردی وکیل آگاه به قوانین این حوزه بعضا با تسلیم به رای موکل خود در موارد سنگین ، موکل خود را از مجازات اعدام خلاص میکنند.

در مواردی نحوه اعترافات موکل را به شکلی که علم قاضی رای به تخفیف در جرم و بعضا براعت نیز منجر میشود.

اگر شما هم با مشکل کیفری در این حوزه دست و پنجه نرم میکنید حتما توجه داشته باشید که وکیلی که تخصص در این امور داشته باشد راه خلاصی شما است.

وکیل متخصص کیفری کیست ؟ با ما همراه باشید...

وکیل کیفری مواد مخدر

 

 

وکیل متخصص کیفری کیست ؟ (سرقت)

مورد بعدی سرقت است که در کشور بسیار شایع است ، اثبات سرقت متهم بسیار دشوار است و شما چه متهم باشید و چه شاکی ! وکیلی که در مورد جرم کیفری سرقت مجرب باشد میتواند شما را به خواسته تان برساند، همچنین شما میتوانید برای دسترسی به لیست کامل وکلای سرقت به سایت پارس وکیل مراجعه کنید.

وکیل متخصص کیفری قتل :

در مورد پرونده های قتل هیچ وکیلی نمیتواند مدعی تخصص شود ، چرا استثنا ها وجود دارند اما شاید در هر شهر پرجمعیت یک وکیل بتواند چنین ادعایی را داشته باشد، پس در این مورد بسیار دقت کنید.

وکیل متخصص کیفری تجاوز به عنف :

وکیل کیفری باید حتما این نمونه پرونده را در رزومه خود داشته باشد که بتوان به او وکیل کیفری گفت! ، اثبات این جرم نیز آسان نیست اما وکیل کارکشته کیفری باید سریعا این جرم را تا زمانی که dna فرد متجاوز از بین نرفته اثبات کند

وکیل جرایم پزشکی : 

جرایم پزشکی لازمه موفقیت در این نمونه پرونده ها علاوه بر تجربه آشنایی کامل با نظام حقوقی پزشکی است که کمتر وکیلی میتواند مدعی آن شود.

وکیل جرایم رایانه ای : 

جرایم رایانه ای نیز همانند جرایم پزشکی دنیای حقوقی و قوانین منحصر به فرد خود را دارد، پس حتما قبل از اعلام وکالت از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

استعلام وکیل مهم ترین بخش

توجه داشته باشید که استعلام وکیل مهم تر از این است که بدانید وکیل چه تخصصی دارد، برای این کار کافیست جمله زیر را وارد کنید و در نقطه چین نام شهرتان را در موتور جستجوی خود وارد کنید.

" جستجوی وکیل کانون..............."

در لینک یک کلیک کرده و نام و نام خانوادگی وکیلتان را وارد کنید.

در صفحه باز شده چنانچه شخص وکیل دادگستری باشد احراز میشود.

موفق باشید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده