فراخوان محاصره فرودگاه بن‌گوریون در آستانه سفر نتانیاهو به آمریکا-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فراخوان محاصره فرودگاه بن‌گوریون در آستانه سفر نتانیاهو به آمریکا

معترضان صهیونیست در اعتراض به سیاست‌های قضایی بنیامین نتانیاهو، قرار است پیش از رفتن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا در مقابل فرودگاه بن گوریون تجمع کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 18
کد خبر: ۲۰۴۴۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، هزاران نفر از ساکنان تل آویو امشب در ادامه اعتراضات سراسری خود علیه تغییرات قضائی کابینه نتانیاهو و پیش از رفتن وی به آمریکا در مقابل فرودگاه بن گوریون تظاهرات برگزار کنند.

 

بر پایه این گزارش، سران سیاسی مخالف نتانیاهو با فراخوانی از مخالفان اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو درخواست کردند با تجمع در مقابل فرودگاه بن گوریون رأس ساعت نه و نیم شامگاه یکشنبه به وقت محلی قبل از سفر نتانیاهو به آمریکا تظاهرات برگزار کنند.

 

منابع فلسطینی گزارش دادند که هزاران تن از ساکنان تل آویو پس از پایان مراسم سال نو عبری، یکشنبه آماده می‌شوند با تظاهراتی گسترده از خیابان «روچیلد» یکی از شلوغ‌ترین نقاط تل آویو به سمت خیابان «کاپلان» که به فرودگاه بن گوریون منتهی می‌شود به اصلاحات قضائی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعتراض کنند.

 

در خبری مرتبط، تارنمای صهیونیستی «تایمز آف اسرائیل» نوشت: شهر نیویورک به روش خاصی برای استقبال از نتانیاهو آماده می‌شود و با استفاده از لیزر شعارهایی علیه وی بر روی دیوار سازمان ملل در نیویورک به نمایش درآمد!

 

این روزنامه صهیونیستی افزود: رهبران اپوزیسیون علیه نتانیاهو و لایحه کاهش اختیارات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، تظاهراتی را برپا خواهند کرد.

 

سازمان‌دهندگان تظاهرات می‌گویند که این فقط سرآغاز اعتراضات علیه نتانیاهو است و وی به دلیل گستاخی و انجام سفر کنونی به نیویورک، با اقدامات اعتراضی بیشتری مواجه خواهد شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده