شوخی دور از انتظار نماینده بازداشت شده با یک خبرنگار-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

شوخی دور از انتظار نماینده بازداشت شده با یک خبرنگار

نماینده ابهر که اخیرا و در اقدامی انقلابی توسط قوه قضائیه بازداشت شده بود، در مورد یکی از عناوین اتهامی‌اش با یک خبرنگار شوخی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
کد خبر: ۲۰۴۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، با تامین قرار وثیقه توسط محمد عزیزی نماینده ابهر و فریدون احمدی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی، دو نماینده بازداشت تا زمان برگزاری دادگاه‌شان امکان ورود به مجلس را پیدا نمودند.

 

در همین ارتباط فریدون احمدی در حاشیه جلسه علنی مجلش شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد بازداشتش گفت: یارب نظر تو برنگردد، برگشتن روزگار سهل است.

 

فریدون احمدی بعد از دیدن خبرنگار عصر ایران به او گفت: پراید می‌خواهید؟

 

وی در پاسخ به این سوال که وثیقه ۱۰ میلیاردی از کجا تامین شده است افزود: من اگر چنین وثیقه‌ای داشتم قطعا زودتر آزاد می‌شدم.

 

پیشتر احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به رییس کمیسیون حقوقی و نایب‌رئیس هیأت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان خواستار توضیح برای عموم در دفاع از تخلفات مالی و خودرویی دو نماینده ابهر و زنجان توسط این هیات شده بود.

 

در نامه توکلی آمده است: «آیا به نظر هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، تبانی در خرید ۶ هزار خودرو به صورت رانتی و چند صد کیلو طلا و همکاری با فردی که جزء ۱۵ نفر اول کسانی است که با خرید بیش از ۳۰ هزار سکه، کمک به اخلال در نظام اقتصادی کشور نموده اند، جزء وظایف نمایندگی است؟

 

آیا ایجاد بحران در موضوع پوشک که حتی مقام معظم رهبری به آن ورود کرده و گلایه نمودند و در این بحران، رد پای شرکت پارس حیات که نقش آقای محمد عزیزی در آن برجسته است، جزء وظایف نمایندگی است؟»

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار