قالیباف: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌ها است-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

قالیباف: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌ها است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌هایی است که جان‌های شیرین خود را فدای فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 25
کد خبر: ۲۰۵۴۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست علنی امروز ( دوشنبه، 3 مهر) مجلس شورای اسلامی گفت : در ابتدا عید آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را به تمام مسلمانان و مومنان و منتظران ظهور آن حضرت تبریک و تهنیت می‌گویم.

 

وی افزود: همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران راگرامی می‌دارم به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس وبه روح امام شهدا سلام و درود می فرستم.

 

قالیباف ادامه داد: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌هایی است که جان‌ شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد. از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

 

وی گفت: این انقلاب به مدد رهبری حکیمانه مبتنی بر خداباوری و مردم باوری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و با فداکاری پاک‌ترین و عزیزترین جوانان این مملکت در برابر دشمنان بی‌رحم مردم ایران ایستادگی کرده و به رشد و بالندگی خود ادامه داده است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تکریم شهیدان، جانبازان و ایثارگران و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان وظیفه‌ای است که تا همیشه بر عهده یکایک ماست .

 

وی افزود: در پایان آغاز سال تحصیلی را به همه معلمان و دانش آموزان پرتلاشمان تبریک می‌گویم و سالی همراه با موفقیت و پیشرفت‌های درخشان برای آنان آرزو می کنم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار