اجرای استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی الزامی شد-راهبرد معاصر

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی الزامی شد

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی در جلسات اخیر شورای عالی استاندارد با دستور رئیس دولت سیزدهم اجباری اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 02
کد خبر: ۲۰۶۶۵۶

به گزارش راهبرد معاصر، معاون ارزیابی انطباق سازمان ملی استاندارد ایران در نشستی با معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، با ترسیم فرآیند اجباری شدن استاندارد کالا و خدمات، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در دوره تحولی خود بر استانداردسازی در حوزه های مختلف خدمات به عنوان اولویت دولت سیزدهم و مطالبه جامعه مصمم است.


احسان ساده، افزود: در حوزه خدمات می توانیم اجرای تکالیف قانونی دستگاه های اجرایی را به نحوی مناسب و مؤثر دنبال کنیم که براساس وظیفه قانونی و حاکمیتی، سازمان نظارت عالیه و استصوابی خود را بر نحوی اجرای استانداردها داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: با اجماع نظر دو دستگاه‌، مکانیزم اجرایی برای رعایت الزامات در ارائه خدمات ترسیم می‌شود تا به صورت هماهنگ و حذف موازی کاری این فرآیند دنبال شود.

 

در این نشست ضمن بررسی ابعاد اجرای فرآیند اجرایی و ارزیابی انطباق استانداردهای خدمات پس از فروش لوازم خانگی و خودرو، طرفین خود را متعهد به انجام تکالیف قانونی دانسته و به نحوی به اجرای آن تبادل نظر داشتند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار