جرییات جلسه کمیته انضباطی درباره تخلفات پرسپولیس-راهبرد معاصر

جرییات جلسه کمیته انضباطی درباره تخلفات پرسپولیس

وکلای باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز کمیته انضباطی توضیحاتی را مطرح کردند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 02
کد خبر: ۲۰۶۷۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ وکیل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده تخلف این باشگاه در قانون سقف بودجه اظهار کرد: امیدوارم امشب پرسپولیس به عنوان قهرمان ایران در بازی با الدحیل نتیجه خوبی بگیرد و تمرکز داشته باشند و تلاش خود را برای بهترین نتیجه کنند. من در ۲ موضوع دفاع کردم و همکارم دفاعیاتی در ۳ مورد داشته است. مطالبی در مورد مالیات گولسیانی مطرح شده بود که صراحتا در بند مذکور آمده است که مالیات برعهده بازیکن و اتباع خارجی است. ما در کمیته انضباطی گفتیم که بهترین فرد برای تفسیر قرارداد افرادی هستند که در تنظیم آن قرارداد شرکت داشتند و از گولسیانی هم بپرسید به صراحت می‌گوید که مالیات با او است و یک عبارت انگلیسی در تبصره ۵ آن ماده نوشته شده است که باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از این بازیکن، مالیات را پرداخت می‌کند. حقوقدانان می‌دانند که وقتی کسی اجازه پرداخت داشته باشد ماده ۲۶۷ آئین نامه مدنی اجازه می‌دهد این کار را کند. به خاطر همین ما فرم مالیات دهندگان را پر کردیم.

او افزود: مورد دومی که در جلسه کمیته انضباطی مطرح شد این بود که آن‌ها گفتند چرا در قرارداد گولسیانی نوشتیم که امکانات رفاهی را می‌دهیم. پول آب، برق و گاز بازیکن بود که ماده ۱۰ دستورالعمل نوشته شده است که در صورتی که در قرارداد بازیکن، آپشن و پاداش ننویسید، خلاف مقررات است و ما در قرارداد ذکر کردیم. اعضای کمیته انضباطی شخصیت کاملی دارند و همه دانا هستند و فرصت کافی داده شد و مطالب را خدمتشان عرض کردیم و امیدواریم سر فرصت بررسی کنند.

درویشی وکیل دیگر باشگاه پرسپولیس درباره دفاعیه‌ای که در جلسه کمیته انضباطی مطرح کرد گفت: شکایت باشگاه سپاهان و آلومینیوم هم مطرح شد و سند و مدرکی دال بر اینکه ما از این مقررات تخطئی کردیم ارائه نکردند و فقط در حد ادعا بوده است. آن‌ها استناد به چند مصاحبه کردند که ارزش حقوقی ندارد. در مورد قرارداد پریرا هم خود اعضای کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها متوجه شدند که در قرارداد این بازیکن شائبه بوده است و اشتباه کردند و گزارش را پس گرفتند. باشگاه سپاهان شکایتی هم از رضا درویش به کمیته اخلاق مطرح کردند که مربوط به این جلسه نبوده است.

او درباره اینکه باشگاه سپاهان به خاطر پرداخت پول از سوی هوادار متمول از پرسپولیس شکایت کرده است، گفت: نه، بحث در مورد قرارداد پریرا بود و مدرکی از سوی کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها و باشگاه سپاهان مطرح نشد به خاطر همین مسئله خاصی نبود و کار گروه گزارش خود را پس گرفت./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده