کوثری: ماهواره نور ۳ نتیجه عمل به فرمایش رهبری در رشد علمی است-راهبرد معاصر

کوثری: ماهواره نور ۳ نتیجه عمل به فرمایش رهبری در رشد علمی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ماهواره نور ۳ نشان دهنده عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ایجاد رشد و پیشرفت در مسائل مختلف از جمله در مسائل علمی است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 04
کد خبر: ۲۰۶۸۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ماهواره نور ۳ در روزهای گذشته با موفقیت به فضا پرتاب شد و در مدار ۴۵ هزار کیلومتری زمین قرار گرفت.

 

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به این مطلب گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور ۳ نشان دهنده عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد و پیشرفت در حوزه‌های مختلف است.

 

وی افزود: ماهواره نور ۳، ماهواره سنگین‌تر و با ارتفاع بیشتر نسبت به ماهواره‌های قبلی در مدار ۴۵ هزار کیلومتری زمین قرار گرفت تا ثابت کند که فرزندان ایران آنچه را که اراده کنند می‌توانند اجرایی کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من به تمام اعضای تیم که در کار ماهواره نور ۳ فعالیت داشتند خدا قوت می‌گویم و منتظر توفیقات بعدی نیز هستیم.

 

کوثری خاطرنشان کرد: تصاویر ماهواره نور ۳ به زودی در اختیار بخش‌های مختلف قرار خواهد گرفت تا در عرصه‌های مختلف علمی مورد استفاده قرار گیرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده