گفتگوی وزرای خارجه عربستان و آمریکا درباره تحولات فلسطین-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

گفتگوی وزرای خارجه عربستان و آمریکا درباره تحولات فلسطین

وزیر خارجه آمریکا با همتای سعودی خود درباره تحولات جاری در فلسطین اشغالی و تشدید حملات و درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بحث و تبادل‌نظر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 08
کد خبر: ۲۰۷۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه (۱۶ مهر) با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در مورد عملیات مقاومت فلسطین و تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، به‌صورت تلفنی رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی در مورد خطرناکی ادامه درگیری‌ها و راه‌های کاهش و توقف تنش‌ها گفتگو کردند.

این گفتگو در حالی صورت گرفته که، آمریکا اعلام کرد که ناو هواپیمابر این کشور در حال اعزام به شرق دریای مدیترانه برای کمک به «اسرائیل» است. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار