وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرای اسرائیلی مانع عملیات در غزه نیستند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرای اسرائیلی مانع عملیات در غزه نیستند

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، در مصاحبه‌ای مدعی شد وجود اسرای این رژیم نزد حماس، مانعی بر سر روند جنگ در غزه نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 09
کد خبر: ۲۰۷۶۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ «گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با شبکه آی۲۴ نیوز عربی گفت که این رژیم تاکنون شاهد چنین حجمی از حمله و به اسارت رفتن یهودیان نبوده است.

 

او در پاسخ به اینکه آیا وجود اسیران نظامی و شهرک‌نشین اسرائیلی نزد حماس، مانعی بر سر عملیات در غزه خواهد بود یا نه؛ گفت: «چنین رویدادی هرگز در تاریخ اسرائیل رخ نداده بود، تمامی تلاش خود را برای غلبه بر حماس و تمامی نیروهایش به کار خواهیم گرفت؛ مسأله اسرا هیچ مانعی بر روند جنگ در غزه نخواهد بود».

 

طبق آخرین آمار نیروهای عزالدین القسام، تاکنون ۲۵۳ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست را به اسارت گرفته‌اند و سرنوشت دهها نفر دیگر نیز نامشخص است. مقامات حماس گفته‌اند به قدری اسیر دارند که بتوانند تمامی اسرای فلسطینی را از زندان‌های اشغالگران آزاد کنند.

 

«گیلا گاملیل» سپس ضعف سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در قبال عملیات غافلگیرانه حماس را تکذیب کرد و مدعی شد: «اسرائیل کشور بسیاری نیرومندی است»!. او در ادامه تلاش کرد بیش از این در این باره سخن نگوید.

 

این ادعای وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل، در حالی است که تقریبا تمامی رسانه‌ها و محافل جهانی عملیات طوفان الاقصی را یک آبروریزی تمام عیار و بی سابقه برای نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل می‌دانند.

 

در این راستا شاهدان عینی میگویند کماندوهای عزالدین القسام با آزادی نسبی و بدون مقاومت قابل ذکری از جانب نیروهای زمینی رژیم اشغالگر از مرزها تردد میکنند و وارد مناطقی میشوند که روز نخست عملیات آنجا را منهدم کردند.

 

طبق آخرین آمار، به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، تلفات صهیونیست‌ها از روز گذشته تاکنون به بیش از هزار نفر رسیده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده