کنعانی: با کشتن خبرنگاران حقیقت جنایات صهیونیست‌ها و حامیانشان پنهان نمی‌شود-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کنعانی: با کشتن خبرنگاران حقیقت جنایات صهیونیست‌ها و حامیانشان پنهان نمی‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت ۱۹ خبرنگار در غزه گفت: با کشتن خبرنگاران، این حقیقت پنهان نخواهد شد که رژیم صهیونیستی و رهبران آن جنایتکاران جنگی و حامیان آن شریک در این جنایات هستند و ننگ کشتار شهروندان فلسطینی از پیشانی این رژیم و حامیانش زدوده نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۱۴۰

به گزارش راهبرد معاصر، پانزدهم مهر ماه پس از عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی توسط گروه مقاومت اسلامی حماس و پس از آن همراهی سایر گروه‌های مقاومت در فلسطین که تلفات زیادی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد، این رژیم در واکنش به این عملیات اقدام به حمله به غزه کرد و محاصره این منطقه را تشدید کرد.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در این مدت اقدام به بمباران مساجد، بیمارستان‌ها، کلیساها و مدارس و منازل مسکونی کردند که بر اثر آن تعداد زیادی از زنان، کودکان و غیرنظامیان به شهادت رسیده و یا مجروح شدند. براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین تاکنون شمار شهدا به ۵۳۰۰ تن رسیده و ۱۸۰۰۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

 

در پی حملات صهیونیست‌ها به غزه ۱۹ خبرنگار نیز تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

 

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏براساس اعلام منابع فلسطینی، تعداد خبرنگاران شهید در حملات رژیم صهیونیستی به ‎غزه، به ۱۹ نفر رسید. با کشتن خبرنگاران، این حقیقت پنهان نخواهد شد که رژیم صهیونیستی و رهبران آن جنایتکاران جنگی و حامیان آن شریک در این جنایات هستند.

 

وی افزود: ننگ کشتار بیش از ۵ هزار شهروند فلسطینی طی حدود ۲ هفته، شامل ۲۰۵۵ کودک و ۱۱۱۹ زن، مجروح کردن بیش از ۱۵ هزار نفر، آوارگی یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر، بمباران بیمارستان‌ها، مساجد، کلیسا، مدارس، منازل مسکونی، آمبولانس‌ها و خودروهای امدادی از پیشانی رژیم صهیونیستی و حامیان آن زدوده نخواهد شد.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: هیچ وجدان بیداری در مقابل این همه جنایت سکوت نمی‌کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده