ماجرای واریزی نیمه شب برای بازنشستگان-راهبرد معاصر

ماجرای واریزی نیمه شب برای بازنشستگان

حقوق بازنشستگان در سال‌های اخیر همواره مورد انتقاد بازنشستگان قرار گرفته است. علیرغم افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲، بسیاری برخی از آن‌ها می‌گویند حقوقشان کفاف حدود ۱۰ روز زندگی در یک ماه را می‌دهد. دولت وعده داده که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند. همسان سازی حقوق بازنشستگان می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی میزان دریافتی بازنشستگان بگذارد. با این وجود خبر‌هایی درباره حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان از برنامه هفتم توسعه منتشر شده که همه را نگران کرده است. تازه‌ترین خبر درباره حقوق بازنشستگان را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 25
کد خبر: ۲۱۰۴۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران به انتقادات برخی از بازنشستگان درباره واریز نیمه شب حقوق آن‌ها پاسخ داد.

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در پاسخ به انتقاد برخی از بازنشستگان درباره واریز حقوق‌های شبانه به حساب بازنشستگان، گفت: هر زمانی که پول به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شود به صورت آنلاین به حساب بازنشستگان واریز می‌کند، اما از ۲۰ تا ۳۱ هر ماه، سازمان تأمین اجتماعی براساس جدولی که دارد باید حقوق بازنشستگان را پرداخت کند.

وی افزود: ممکن است برای واریز حقوق به حساب بازنشستگان، زمان‌های مختلفی صورت بگیرد و در آنجا به تمام حساب بازنشستگان واریز شود و این به صورت متمرکز است و استانی نیست؛ بنابراین هر زمانی که پول‌ها واریز می‌شود آن پول‌ها به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

دهقان‌کیا درباره انتقاد برخی بازنشستگان از زمان‌های نامشخص برای پرداخت حقوق، گفت: قطعاً هدف از پرداخت‌های شبانه آزار بازنشستگان نیست بلکه سازمان به دنبال این است که مشکلی در زندگی برای بازنشستگان به وجود نیاید.

وی یادآور شد: اگر پرداخت حقوق‌های بازنشستگان به تأخیر بیفتد ما اعتراض خواهیم کرد، اما تاکنون در زمان‌های مشخص و اعلام شده پرداخت شده است و هیچ کدام از بازنشستگان از عقب افتادگی حقوق ماه گذشته سخن نگفته‌اند. / روزنو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار