کشف بیش از چهار کیلوگرم شیشه در فرودگاه امام (ره)-راهبرد معاصر

کشف بیش از چهار کیلوگرم شیشه در فرودگاه امام (ره)

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بیش از چهار کیلوگرم موادمخدر شیشه جاسازی شده در بالش و در یک مرسوله پستی توسط پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 29
کد خبر: ۲۱۰۹۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محسن عقیلی با تاکید بر اهمیت مأموریت‌های پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس در فرودگاه‌ها مقابله با قاچاق موادمخدر از طریق خطوط هوایی است که این فرماندهی علاوه بر بازرسی از مسافران و بار همراه آنان با استقرار در سایر گلوگاه‌های ورودی و خروجی از جمله سامانه هوشمند بار، اقدام به رصد دقیق بسته‌های بار نیز می‌کنند.

وی افزود: همکاران با بکارگیری تجهیزات کمک بازرسی پیشرفته، همه محموله‌های پست هوایی را رصد و مورد کنترل قرار داده به نحوی که در مهر سال جاری سه محموله بزرگ حاوی مواد مخدر به صورت عمده در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: با تیزهوشی همکاران و در بازرسی ویژه و تخصصی از آخرین مرسوله کشف شده چهار کیلو و ۱۷۰ گرم بالش‌های آغشته به مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

عقیلی با بیان اینکه هزینه جرم در حوزه مواد مخدر به جهت اثرات بسیار مخرب آن باید سنگین و بازدارنده باشد، تاکید کرد: افزایش آسیب‌های ناشی از مصرف این مواد در میان خانواده‌ها از جمله جوانان و زنان، لزوم بکارگیری همه توانمندی‌های سازمان‌های دخیل در امر مبارزه با این بلای خانمانسوز و تعامل بین آن‌ها ضرورت امروز جامعه است. /پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار