انتقال نافرجام ۲۵ کیلو شیشه در پوشش مسافر-راهبرد معاصر

انتقال نافرجام ۲۵ کیلو شیشه در پوشش مسافر

فرمانده انتظامی بم گفت: از ٢ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که در قالب مسافرت از شرق کشور عازم استان‌های مرکزی بودند، ۲۵ کیلو شیشه کشف شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۷۰۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ یوسف سلیمانی روز سه شنبه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور اصلی این شهرستان یک دستگاه خودروی پراید را جهت بررسی متوقف کردند.
وی اظهارداشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۵ کیلو مواد روانگردان شیشه که از سمت مرز‌های شرقی در حال انتقال به استان‌های مرکزی بود را کشف و در این رابطه دو متهم که در قالب مسافرت خانوادگی عازم مرکز کشور بودند را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: شیشه یکی از مواد روانگردان بسیار خطرناک است که به دلیل ساختار صنعتی و آزمایشگاهی خاصی که دارد به سرعت فرد را معتاد و با تاثیر بر اعصاب و روان فرد مصرف کننده را برای لحظاتی از حالت تفکر منطقی خارج و حتی فرد را به یک جانی خطرناک تبدیل می‌کند که در این خصوص حوادث بسیار تلخی هم توسط اینگونه افراد به وقوع پیوسته و به کرات بر خودداری از گرایش به هرگونه ماده رونگردان تاکید شده است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده