یائیر لاپید: نتانیاهو از خطوط قرمز عبور کرده است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

یائیر لاپید: نتانیاهو از خطوط قرمز عبور کرده است

یائیر لاپید رهبر مخالفان کابینه اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو با فرار از زیر با مسئولیت شکست ۷ اکتبر از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 29
کد خبر: ۲۱۰۹۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت بنیامین نتانیاهو با فرار از زیر بار مسئولیت شکست ۷ اکتبر از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که خانواده اسرای صهیونیست در غزه از نتانیاهو خواسته بودند که این اسرا را سالم باز گردانده و با اقدامات خود باعث به خطر افتادن جان آن‌ها نشود.

یدیعوت آحارانوت به نقل از منابعی که در دیدار دیروز این خانواده‌ها با نتانیاهو حاضر بودند، خبر داد، این نشست بسیار دشواری بود و برخی از خانواده به شدت به نتانیاهو حمله کرده و او را مسئول حفظ جان آن‌ها معرف کردند.

گفتنی است نتانیاهو در توئیتی که بعد از ساعاتی آن را حذف کرد، مدعی شد که در این شکست نقشی نداشته و رؤسای سرویس‌های امنیتی عامل اصلی این شکست هستند. /تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار